۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۳۲
کد خبر: 82794284
T T
۰ نفر
تردد اهالی 30 روستای فتح المبین شوش با بسته شدن پل شناور با مشكل مواجه شده است

شوش - ایرنا - بسته شدن پل شناور بر روی رودخانه كرخه در بخش فتح المبین شوش تردد ساكنان 30 روستا و شهر فتح المبین را با مشكل مواجه كرده است.

به گزارش ایرنا پل شناوری كه در مجاورت پل شهید ناجیان در بخش فتح المبین شوش بر روی رودخانه كرخه مستقر شده از روز چهارشنبه تاكنون( شنبه ) بر روی خودروها بسته شده و اهالی برای تردد به شهر شوش ناچار به طی 25 كیلومتر تا پل نادری اندیمشك می باشند.
با آغاز عملیات تعریض پل شهید ناجیان در غرب كرخه و بسته شدن این پل بر روی خودروها از اردیبهشت ماه امسال ، پل شناوری در مجاورت این پل بر روی رودخانه كرخه مستقر شد تا ارتباط 30 روستای بخش فتح المبین به شهر شوش برقرار شود.
بسته شدن پل شناور كرخه بر روی خودروها از روز چهارشنبه گذشته تاكنون مشكلات بسیاری را برای تردد اهالی روستاهای بخش فتح المبین و نیز انتقال محصولات كشاورزی منطقه به شوش موجب شده است.
بخشدار فتح المبین شوش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت بسته شدن پل شناور بر روی خودروها را تعمیر پل به دلیل آسیب وارده به آن بر اثر تردد خودروها عنوان كرد.
سید جمیل موسوی طول پل شناور را 56 متر با عرض 10 متر عنوان كرد: با اتمام كار مرمت پل شناور این پل از عصر امروز چهارشنبه بر روی خودروها بازگشایی می شود.
پیش بینی شده طرح تعریض پل شهید ناجیان شوش با پیشرفت 70درصدی قبل از سال 1397 به بهره برداری برسد.
پل ناجیان بخش مركزی و بخش فتح المبین شهرستان شوش را به هم وصل می كند كه علاوه برمسیر كاروان راهیان نور و ارتباط چندین شهر و روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.این پل مسیر ارتباطی شهرستان شوش با استان ایلام و شهرستان دهلران می باشد و نقش مهمی در انتقال محصولات كشاورزی و دامی به بازار استان خوزستان دارد.
6068/7280
خبرنگار:مجتبی پناهی **انتشار: فریدپناه