۲۴ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۴۸
کد خبر: 82795377
T T
۰ نفر
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان انتخاب شد

گرگان - ایرنا - با حضور رییس فدراسیون روز یكشنبه مجمع عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان برگزار و رییس جدید این هیات انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مجمع حسین پیشقدم تنها نامزد تصدی ریاست این هیات با 16 رای اعضای مجمع به عنوان رییس جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان انتخاب شد.
پیشقدم كه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است از حدود 6 ماه قبل به عنوان سرپرست این هیات فعالیت داشت.
وی پیش از آغاز رای گیری با اشاره به برنامه های درازمدت و كوتاه مدت برای توسعه این رشته ورزشی، گفت: این هیات مشكلاتی دارد كه رفع آن همكاری دستگاه متولی را نیاز دارد.
حسین پیشقدم در این خصوص بر همكاری بیشتر پلیس راه و راهور در حوزه ورزش موتورسواری و ضرورت تغییر نگاه جامعه به این ورزش و رویكرد همگانی و قهرمانی این رشته تاكید كرد.
وی همچنین گفت: پیست آفرود و مورتوركراس تا پایان سال جاری در مجموعه ورزشی شهدای كریم آباد گرگان راه اندازی می شود.
به گفته وی؛ هم اینك این رشته در گنبدكاووس، علی آباد كتول، بندرگز و مینودشت فعال است و برای توسعه آن در دیگر شهرها با ایجاد زیرساخت های اولیه تلاش می كنیم.
مدیر كل ورزش و جوانان گلستان نیز گفت: با واگذاری سه هكتار زمین به هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان، نخستین پیست آفرود و كراس دولتی كشور در مجموعه ورزشی كریم‌ آباد گرگان احداث و امسال بهره برداری می شود.
بهمن طیبی افزود: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان تقویم سالانه برگزاری مسابقات را اعلام كند تا هماهنگی لازم با دستگاه‌ های مرتبط و شورای تامین استان برای برگزاری مسابقات با حداقل مشكلات صورت گیرد.
وی تصریح كرد: در گلستان ظرفیت و علاقمندی خاصی بین جوانان برای فعالیت در این رشته ‌ها وجود دارد كه باید با برنامه ‌ریزی و استفاده از توانمندی ‌های آنان شاهد اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی باشیم.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا