۹۰ موتورسوار در گلستان با هم رقابت می‌کنند

گرگان- ایرنا- رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان گفت: ۹۰ موتورسوار مَرد در دور دوم رقابت‌های قهرمانی کشور با هم رقابت می کنند.

مرتضی عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دومین مرحله از مسابقه «موتورکراس» قهرمانی کشور روز جمعه ۲۱ مهر ماه در شهرستان بندرترکمن برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: موتورسواران شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها از ۲۲ استان کشور حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: از گلستان نیز هفت موتورسوار نیز با سایر رقیبان خود مسابقه می‌دهند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان گفت: ورزشکاران ما در این رشته در حد قهرمانی کشور نیستند و تنها به عنوان شرکت کننده و کسب تجربه پای در عرصه این مسابقات خواهند گذاشت.

عباسی اضافه کرد: تا چندی پیش این استان دارای ۲ پیست موتورسواری بود که سومین پیست نیز در شهرستان بندرترکمن (محل برگزاری این رقابت‌ها) احداث شده و در واقع همزمان با برگزاری این مسابقات، شاهد افتتاح، راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

وی یادآور شد: در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان، ۱۸۵ ورزشکار سازمان یافته و دارای کارت بیمه ورزشی فعال هستند که ۲۴ نفر از آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه مرحله قبلی مسابقه «موتورکراس» قهرمانی کشور به میزبانی استان تهران برگزار شده بود، خاطرنشان کرد: مرحله دوم رقابت‌های «موتورکراس» قهرمانی کشور یک روزه خواهد بود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان گفت: هنوز زمان و مکان برگزاری مراحل سوم و چهارم این مسابقات مشخص نشده است.

عباسی خاطرنشان کرد: محل دقیق برگزاری مسابقات استان گلستان، در شهرستان بندرترکمن، خیابان جمهوری ۲۱، جنب روستای «یموت»، پیست «موتورکراس» مجتمع شهر دریا است که ساعت ۹ صبح روز جمعه همین هفته برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha