۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳
کد خبر: 82799948
T T
۰ نفر

كشف 575 كيلوگرم ترياك در كرمانشاه

۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳
کد خبر: 82799948
كشف 575 كيلوگرم ترياك در كرمانشاه

كرمانشاه- ايرنا- فرمانده انتظامي استان كرمانشاه از كشف 575 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك و انهدام يك باند در اين زمينه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار 'منوچهر امان اللهي' روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در ستاد انتظامي استان گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با اقدام هاي اطلاعاتي وعملياتي از فعاليت يك باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با خبر شدند و اعضاي باند را تحت نظر قرار دادند.
وي افزود: ماموران با اقدام هاي اطلاعاتي از قصد قاچاقچيان براي انتقال يك محموله بزرگ مواد مخدر از استان هاي شرقي كشور به كرمانشاه با خبر شدند و در نهايت محموله مورد نظر را كه به وسيله يك دستگاه تريلر در حال جابجايي بود، در پليس راه كرمانشاه به همدان متوقف كردند.
فرمانده انتظامي كرمانشاه با بيان اينكه قاچاقچيان مواد مخدر را به صورت ماهرانه اي در كف تريلر جاسازي كرده بودند، گفت: از كاميون مورد نظر 575 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شده است.
سردار امان اللهي ادامه داد: ماموران تاكنون 2 نفر از اعضاي اصلي اين باند را دستگير كرده اند و اقدام هاي اطلاعاتي و عملياتي به منظور شناسايي و دستگيري ديگر اعضاي باند در دستور كار است.
وي يادآور شد: متهمان دستگير شده به منظور سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي خواهند شد.
فرمانده انتظامي استان كرمانشاه اعلام كرد: از ابتداي سال جاري تاكنون بالغ بر يك هزار و 700 كيلوگرم انواع مواد مخدر توسط پليس استان كشف شده است.
سردار امان اللهي ادامه داد: در اين مدت 34 باند توزيع مواد مخدر متلاشي، 146 قاچاقچي عمده و نزديك به پنج هزار نفر خرده فروش دستگير شده اند.
وي عنوان كرد: همچنين از ابتداي سال جاري تاكنون بالغ بر يك‌ هزار طرح دستگيري خرده فروشان مواد محدر و پاكسازي نقاط آلوده اجرا شده است.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتيان ** انتشاردهنده:علي مولوي