۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۵۶
کد خبر: 82800832
T T
۰ نفر
امام جمعه شهركرد: حمايت از فلسطين آرمان ديني مسلمانان است

شهركرد- ايرنا- نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد با اشاره به نامگذاري بيست و نهم دي ماه با عنوان روز غزه تاكيد كرد: حمايت از مردم فلسطين و مقاومت، آرمان ديني ايران و مسلمانان جهان است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام محمدعلي نكونام در خطبه هاي نمازجمعه شهركرد افزود: مردم ايران به صورت جامع و كامل پشتيبان مقاومت فلسطين است و اين پشتيباني نه به خاطر يك سرزمين بلكه از آرمان هاي انقلاب اسلامي ايران است.
وي تصريح كرد: امام راحل فرمودند وظيفه همه مسلمانان حمايت از فلسطين است و فلسطين مساله جهان اسلام و آرمان بلند ديني مردم است كه مسلمانان از اين آرمان كوتاه نمي آيند.
نكونام تاكيد كرد: البته برخي از حاكمان فريب خورده كشورهاي اسلامي نگاه ديگري به مساله فلسطين دارند كه اينها راه به جايي نمي برند و آزادي قدس را مردم شاهد خواهند بود.
وي به نامه اخير اسماعيل هنيه رئيس حماس به مقام معظم رهبري اشاره كرد و گفت: همانگونه كه در اين نامه اشاره شده، ايران حامي مردم فلسطين است و اين آرمان تا زمان نابودي رژيم اشغالگر قدس ادامه دارد.
امام جمعه شهركرد به سالگرد برجام اشاره كرد و گفت: ايران به هيچ عنوان پيمان شكن و عهده شكن نيست و بر سر عهد خود ايستاده است در حالي كه طرف هاي مقابل رفتار ديگري دارند.
خطيب جمعه شهركرد گفت: اكنون كشور در شرايطي قرار دارد كه مي طلبد تا مسئولان به سمت رفع مشكلات و پاسخگويي به مطالبات مردم از جمله اشتغال حركت كنند و اين با عمل و تلاش مضاعف محقق مي شود.
امام جمعه شهركرد با تسليت حادثه كشتي نفتكش سانچي گفت: جانباختن تعدادي از هموطنانمان در اين حادثه جان خود را از دست دادند كه اينها شهداي خدمت هستند.
نكونام با گراميداشت سالروز ولادت حضرت زينب (ع) و روز پرستار تاكيد كرد: برخي از پرستاران در اماكن درماني براي خدمت رساني از جان مايه مي گذارند كه بايد از اين قشر قدرداني كرد.
خبرنگار : محمود رئيسي**انتشاردهنده:جهانبخش صفري
2097/6021