۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84328019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه شهرکرد: انتخابات زمینه ساز تحول است

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۲۲
کد خبر: 84328019
امام جمعه شهرکرد: انتخابات زمینه ساز تحول است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحول آفرینی در جامعه، گفت: با انتخابات می توان این تحول را در کشور ایجاد کرد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز عیدفطر شهرکرد با تبریک حلول ماه شوال و عید فطر اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره مهمترین مسائل را در نشست با جوانان مطرح می کنند و به تازگی در نشست با دانشجویان به موضوع تحول اشاره کردند.
وی ادامه داد: تحولی که منجر به پیشبرد هرچه بهتر آرمان های انقلاب و اسلام شود و مقام معظم رهبری عنوان کردند که این مهم به دست جوانان محقق می شود.
نکونام ضرورت اعتماد به جوانان را از دیگر منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: باید به جوانان اعتماد کرد تا نقش آفرین باشند و انقلاب را به مقصد خود برسانند.
امام جمعه شهرکرد، انتخاب فرد اصلح در انتخابات را لازمه تحول دانست و اظهار داشت: علاوه بر اینکه باید تلاش کرد تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم بلکه شایسته است تا کسی انتخاب شود که مردم و مقتضیات جامعه را به خوبی درک کند.
نکونام در ادامه به موضوع قدس و فلسطین اشاره کرد و گفت: قدس و فلسطین به حق مظلوم هستند و در خط مقدم جبهه مقاومت و اسلام جان می دهند.
وی افزود: از همین رو باید پشتیبانی خود را از جبهه مقاومت و فلسطینیان نشان داد و ثابت کرد چیزی از عمر استکبار باقی نمانده است.

نماز عید فطر در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نماز عید فطر در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور پرشور مردم مومن این استان برگزار شد.

این آیین معنوی از ساعت هفت صبح در شهرکرد به امامت حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در محیط سرباز حد فاصل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و چهار راه طالقانی برگزار شد.

مردم مومن استان پس از قرائت خطبه‌ها با اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در حاشیه برگزاری نماز عید فطر ۹۴۹ صندوق نیز برای جمع‌آوری فطریه مردم استان برپا شده بود.

همچنین برای جمع‌آوری فطریه با شماره گیری #۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۹۴ برای زکات فطریه عام و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۶۰ برای زکات فطریه سادات در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha