۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰:۱۷
کد خبر: 82810378
T T
۰ نفر
برف مدارس آذربايجان شرقي را براي دومين روز تعطيل كرد

تبريز - ايرنا - روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي اعلام كرد مدارس برخي از شهرستان هاي اين استان به دليل بارش برف و سرماي هوا امروز يكشنبه براي دومين روز متوالي تعطيل است.

به گزارش ايرنا، در شهرستان اهر، مدارس همه مقاطع تحصيلي مناطق روستائي در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطيل است و مدارس تمام مقاطع مناطق شهري با يك ساعت تاخير راس ساعت 9 صبح شروع به فعاليت مي كنند.
در شهرستان مراغه نيز همه مدارس بخش سراجو در تمامي مقاطع تحصيلي، مدارس مقطع ابتدايي روستاهاي بخش مركزي در نوبت صبح تعطيل است و همه مدارس شهري مراغه با يك ساعت تاخير فعاليت خود را آغاز مي كنند.
بر اساس اين گزارش، در شهرستان هوراند نيز مدارس همه مقاطع تحصيلي اعم از مناطق شهري و مناطق روستائي تعطيل است.
گزارش حاكي است: در شهرستان ورزقان نيز مدارس همه مقاطع تحصيلي درمناطق شهري و روستائي تعطيل است.
در شهرستان كليبر، مدارس همه مقاطع تحصيلي مناطق روستايي در نوبت صبح تعطيل مي باشد، ضمن اينكه در مدارس شهري ، مقاطع پيش دبستاني ، استثنايي و ابتدايي در نوبت صبح تعطيل و متوسطه اول و دوم بايك ساعت تاخير از ساعت 9 شروع مي شود.
در شهرستان چاراويماق نيز مدارس همه مقاطع تحصيلي اعم از مناطق شهري و مناطق روستائي تعطيل است، ضمن اينكه در شهرستان هشترود هم همه مقاطع تحصيلي مدارس مناطق شهري و مناطق روستايي در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطيل است.
در شهرستان هريس مدارس همه مقاطع تحصيلي مناطق روستايي در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطيل اعلام شده ضمن اينكه در مناطق شهري، مراكز پيش دبستاني و استثنايي تعطيل مي باشد و مدارس مقاطع ابتدايي، متوسطه ي دوره ي اول و دوم با يك ساعت تاخير راس ساعت 9 صبح شروع مي شود.
در بخش مهربان شهرستان سراب نيز مدارس مقاطع پيش دبستاني، ابتدايي و استثنايي در مناطق شهري و روستايي نوبت قبل از ظهر تعطيل مي باشد و مقاطع تحصيلي متوسطه اول و دوم اعم از مناطق شهري و مناطق روستايي با يك ساعت تاخير راس ساعت 9 صبح شروع مي شود.
در بخش نظر كهريزي نيز مدارس همه مقاطع تحصيلي اعم از مناطق شهري و مناطق روستائي تعطيل است، ضمن اينكه در بخش خارواناي شهرستان ورزقان نيز همه مقاطع تحصيلي مدارس شهري و روستايي در نوبت صبح با يكساعت تاخير راس ساعت 9 شروع مي شود.
در بخش خواجه نيز مدارس همه مقاطع تحصيلي مناطق روستائي در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطيل مي باشد و مدارس همه مقاطع تحصيلي مناطق شهري با يك ساعت تاخير راس ساعت 9 صبح شروع به فعاليت مي كند.
در بخش تركمانچاي شهرستان بستان آباد نيز همه مقاطع تحصيلي مدارس مناطق شهري و مناطق روستايي در نوبت صبح تعطيل است.
بارش پراكنده برف و سرماي هوا از سه روز قبل مناطق مختلف آذربايجان شرقي را در بر گرفته است به گونه اي كه تردد در محورهاي ارتباطي اين استان بدون زنجير چرخ ممكن نيست.
تنظيم و انتشار: عزيزي راد
518