۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۲۴
کد خبر: 82821647
T T
۰ نفر
برگزاري يك هزار و 200 برنامه فرهنگي توسط تبليغات اسلامي كرمانشاه در دهه فجر

كرمانشاه- ايرنا- مديركل تبليغات اسلامي كرمانشاه گفت: به همت كميته تشكل‌هاي ديني و كميته قرآني استان در دهه فجر انقلاب اسلامي امسال يك هزار و 200 برنامه‌ متنوع اجرا مي شود.

حجت‌الاسلام اسماعيل قبادي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين اداره ‌كل متولي تشكيل 2 كميته تشكل‌هاي ديني و كميته قرآني است كه اجراي برنامه هاي متنوع قرآني، فرهنگي و مذهبي را در دستور كار خود دارد.
وي اظهار كرد: در كميته قرآن 20 برنامه و فعاليت قرآني پيش بيني و برنامه ‌ريزي شده كه شاخص‌ ترين آنها برگزاري 14 محفل انس با قرآن، برگزاري كرسي‌هاي تلاوت قرآن، مسابقات حفظ سوره‌هاي قرآن، برگزاري جشن انقلاب و تجليل از فعالان عرصه قرآن كريم و همچنين اهدا و توزيع قرآن كريم در مساجد و خانه‌هاي قرآن شهري و روستايي و برپايي ايستگاه‌هايي با عنوان قرآن بخوانيد و جايزه بگيريد، در مسير راهپيمايي 22 بهمن است.
مديركل تبليغات اسلامي كرمانشاه در ادامه گفت: كميته هيات هاي مذهبي و تشكل‌هاي ديني نيز بيش از يك هزار برنامه فرهنگي، تبليغي و مذهبي از جمله مراسم جشن انقلاب، اعزام 600 مبلغ و مبلغه، برگزاري نشست‌هاي بصيرتي و تكريم از فعالان ديني و فرهنگي و برگزاري گفتمان‌هاي ديني با محوريت انقلاب اسلامي را در دستور كار دارند.
او برگزاري برنامه هاي اقتصاد مقاومتي، ايثار و شهادت، برگزاري جشن انقلاب با محوريت روحانيون مستقر، مبلغان و مبلغات و ائمه جماعات مساجد، انجمن‌هاي اسلامي و كانون‌هاي فرهنگي تبليغي و ديني وابسته و تشكل‌هاي ديني و هيئات مذهبي بانوان و همچنين برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي و غبارروبي مزار شهدا و شركت پرشور در مراسم راهپيمايي 22 بهمن را از ديگر برنامه‌هاي اين كميته ها در ايام دهه فجر اعلام كرد.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نويدي **انتشار دهنده:علي مولوي