۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳
کد خبر: 82823300
T T
۰ نفر

افتتاح 6 واحد آموزشی جدیدبا 38 كلاس درس در گیلان

۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳
کد خبر: 82823300
افتتاح 6 واحد آموزشی جدیدبا 38 كلاس درس در گیلان

رشت - ایرنا- مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از افتتاح 6 واحد آموزشی به تعداد 38 كلاس درس در دهه مبارك فجر امسال در این استان خبر داد.

علی اوسط اكبری مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این واحدهای آموزشی با اعتباری افزون بر 60 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به افتتاح دیگر پروژه های نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در دهه مبارك فجر امسال خاطر نشان كرد: آسفالت محوطه 24 مدرسه و استاندارد سازی سیستم  های گرمایشی 111 پروژه آموزشی از دیگر پروژه ها است.
وی با بیان این كه بنیاد بركت نیز امسال 22 پروژه مدرسه سازی در گیلان در دست احداث یا تكمیل دارد، اظهار كرد: از این تعداد 10 مدرسه افتتاح شده و 10 واحد آموزشی دیگر نیز تا پایان مهر سال آینده و دو پروژه نیز تا قبل از سال جدید افتتاح می شود.
مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در ادامه با اشاره به همكاری و همراهی خیرین در امر مدرسه سازی خاطر نشان كرد: در سال جاری، 29 پروژه با مشاركت آنان احداث شده و یا در حال تكمیل است.
وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی مدرسه خیرساز سه كلاسه در شهرستان ماسال در چهارمین روز از گرامیداشت دهه مبارك فجر خبر داد و تصریح كرد: عملیات اجرایی مدرسه خیرساز سه كلاسه روستای خود بچر ماسال آغاز شد.
وی بیان داشت: این پروژه با سه كلاس درس با زیربنای 87 مترمربع و با یكصد میلیون تومان اعتبار توسط خیر سید عباس محمودی از خانواده های معظم شهداء احداث می شود.
استان گیلان دارای بیش از 370 هزار دانش آموز است كه در بیش از پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می كنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی**انتشار دهنده: بابایی
7286 /6030