۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷
کد خبر: 82826688
T T
۰ نفر

قهرمانان اسكيت جام فجر همدان معرفي شدند

۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷
کد خبر: 82826688
قهرمانان اسكيت جام فجر همدان معرفي شدند

همدان - ايرنا - قهرمانان اسكيت سرعت گراميداشت دهه مبارك فجر شامگاه جمعه با برگزاري يك دوره مسابقه به ميزباني خانه اسكيت شهر همدان معرفي شدند.

رئيس هيات اسكيت همدان در اين باره گفت: در اين رقابت ها 80 اسكيت باز در قالب تيم هاي منتخب شهرستان هاي ملاير، نهاوند، كبودرآهنگ و همدان در 2 بخش پسران و دختران زير 14 سال در 4 رده سني با يكديگر پيكار كردند.
مهدي مجيدي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: در اين پيكارها و در بخش پسران رده سني 6 سال تا 7 سال پدرام روشني معز از كبودرآهنگ، هفت سال تا هشت سال ماهان خوانساري از همدان و در رده سني 10 تا 11 سال علي ظهوري از همدان به عنوان قهرماني دست يافتند.
وي خاطرنشان كرد: همچنين در بخش دختران و در رده سني 6 تا 7 سال باران تكري از همدان قهرمان شد، در رده سني رده سني هفت تا هشت سال آرينا عباسي از نهاوند عنوان نخست را به دست آورد، در رده سني 10 تا 11 سال غزل برازنده از همدان و در رده سني 12 تا 13 سال نيز سارا جديد الاسلام از اراك (بازيكن مهمان) برسكوي نخست ايستاد.
مجيدي هدف از برگزاري اين مسابقات را گراميداشت ايام الله دهه فجر و پرورش استعدادهاي كودكان و نوجوانان در اين رشته ورزشي دانست.
در پايان اين مسابقات به نفرات برتر مدال و حكم قهرماني اعطا شد.
حميدرضا حاجي بابايي نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي و تني چند از مسئولان ورزشي همدان نظاره گر اين مسابقه بودند.
7520/2087
خبرنگار: ميثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پيرنيا