۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳
کد خبر: 82828028
T T
۰ نفر
22 بهمن، خاری در چشم دشمنان و افتخاری برای آزادیخواهان جهان

مراغه - ایرنا - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: 22 بهمن، خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام و افتخاری برای آزادیخواهان جهان است.

سیدحمزه امینی روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار كرد: ملت ایران با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان خواهند كشید و وفاداری خود به نظام، رهبری و شهدا را نشان خواهند داد.
عضو كمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: 22 بهمن، نتیجه بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاكمیت ظلم و فساد بود و این روز طلوع نور، آزادی و عدالت است.
امینی گفت: در واقع با شركت گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن و سایر راهپیمایی ها، وفاداری مان به انقلاب و شهدا را اعلام می كنیم.
وی با اشاره به اینكه ملت ایران با حضور گسترده نشان خواهند داد كه هنوز بیدار و هوشیارند افزود: به رغم یاوه گویی های استكبار جهانی و دلسرد كردن مردم از نظام و انقلاب، مسئولان و مردم با صلابت تر از گذشته در راهپیمایی شركت می كنند و تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می كنند.
فرماندار هشترود نیز گفت: ملت ایران با وفاداری به انقلاب و نظام و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناامید می كنند.
امین امینیان افزود: امروز بهترین فرصت برای هر ایرانی برای قدردانی از جانفشانی شهداست كه از جان و مال خود در به ثمر رسیدن انقلاب گذشتند.
وی گفت: حضور گسترده و میلیونی مردم قدر شناس ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، بیعت مجدد با آرمان‌ های نظام جمهوری اسلامی، امام، شهدا و رهبری است.
امینیان با اشاره به اینكه شركت در راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار نظام به مستكبران عالم و امیدبخشی به مستضعفین جهان است افزود : دشمنان از اول انقلاب قصد دلسرد كردن مردم از نظام و انقلاب را داشتند و در این چند ماه اخیر نیز می خواستند نقشه شوم خود را اجرا كنند اما مردم انقلابی ایران امروز با حضور گسترده خود در جشن آغاز چهلمین بهار انقلاب جواب قاطع و دندان شكن به یاوه گویان خواهند داد.
راهپیمایی 22 بهمن در هشترود همزمان با سراسر كشور از ساعت 11 امروز یكشنبه آغاز شده و با سخنرانی امام جمعه این شهرستان به پایان می رسد.
خبرنگار:جلیل دین محمدی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7486