۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲
کد خبر: 82889850
T T
۰ نفر

مسلمانان جهان ایران را پشتیبان خود می دانند

۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲
کد خبر: 82889850
مسلمانان جهان ایران را پشتیبان خود می دانند

سنندج – ایرنا – نماینده ولی فقیه در كردستان گفت: مسلمانان جهان، كشور ایران را پشتیبان خود می دانند كه این قوت قلب به پشتوانه نیروهای مسلح ما است.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز چهارشنبه در آئین رژه نیروهای مسلح در روز ارتش در سنندج افزود: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه همین نیروها امروز از عزت، قدرت و اقتدار برخوردار است و این افتخاری برای ارتش، سپاه، بسیج و ملت ما است.
وی اظهار كرد: كشورهایی كه به سمت سوریه موشك پرتاب كردند جرات نداشتند به نیروهای ایرانی حاضر در این كشور آسیبی بزنند.
وی اضافه كرد: وقتی داعش در عراق و سوریه ایجاد شد و حملات خود را آغاز كرد هم ارتش و هم سپاه پاسداران بدون كوچكترین تردیدی در مقابل آن ایستادند و بشریت را از شر آنها نجات دادند.
آیت الله شاهرودی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خودساخته، اهل ایمان و بصیرت هستند چونكه از فرمانده ای چون حضرت ابوالفضل العباس(ع) پیروی می كنند.
نماینده ولی فقیه در كردستان افزود: دشمنان توسط مزدوران خود در اوایل انقلاب اسلامی با دنبال كردن توطئه ای قصد انحلال ارتش را داشتند كه حضرت امام خمینی(ره) روز 29 فروردین را روز ارتش اعلام و از این توطئه جلوگیری كردند.
وی بیان كرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان زمان به حمایت از انقلاب اسلامی و كشور قیام و همه توطئه ها را در شمال و غرب كشور خنثی كرد.
آیت الله شاهرودی با اشاره به اینكه ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هم درخشید، اظهار كرد: هم ارتش و هم سپاه پاسداران 2 بازوی قدرتمند ولایت شدند و یكی پس از دیگری پیروزی هایی كسب كردند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر پیاده 28 كردستان هم در این آئین گفت: جهان غرب و حكومت های دست نشانده آنها پس از نا امید شدن از خلق گروهك های تكفیری، جنگ های نیابتی، تروریستی و جنایت علیه ملت و دولت های مظلوم سوریه و یمن همواره به دنبال توطئه های جدید و نوظهور هستند.
امیر سرتیپ ابوالفضل برزگری خطاب به همه ناپاكان و بدخواهان افزود: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران همگام با سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه جان بركف، بسیج قهرمان، نیروی انتظامی و مرزبانی فداكار و نیروهای گمنام امام زمان(عج) با صلابت تحت فرماندهی فرمانده معظم كل قوا آماده مقابله با هرگونه تهدیدات و دفع هر تجاوز علیه كشور و ضربه به متجاوز هستند.
وی اضافه كرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در این راه از سلاح های متعارف جدید و بروز و تكنولوژی و فناوری بومی بهره می برد.
6108