۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۱۷
کد خبر: 82911656
T T
۰ نفر

آذربايجان غربي رتبه برتر ادارات اوقاف كشور را كسب كرد

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۱۷
کد خبر: 82911656
آذربايجان غربي رتبه برتر ادارات اوقاف كشور را كسب كرد

اروميه- ايرنا- مديركل اوقاف و امور خيريه آذربايجان غربي گفت: اين اداره كل به علت عملكرد مناسب در حوزه اوقاف، فعاليت هاي قرآني و فرهنگي در سال گذشته، رتبه برتر ادارات اوقاف كشور را كسب كرد.

حجت الاسلام ناصر جوانبخت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: معاونت هاي توسعه و پشتيباني، حقوقي و ثبتي، بهره وري اقتصادي و كارشناسان مالي غير عمومي و فن آوري اين اداره كل نيز در بين ادارات اوقاف كشور رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.
وي بيان كرد: در بخش ادارات اجرايي نيز ادارات اوقاف اروميه، ماكو، چايپاره و مهاباد رتبه برتر كشوري را در سال گذشته از آن خود كردند.
وي اضافه كرد: اين امر نشان مي دهد كه اداره كل اوقاف و امور خيريه آذربايجان غربي، برنامه هاي ابلاغي سازمان را به خوبي انجام داده است.
مديركل اوقاف و امور خيريه آذربايجان غربي ادامه داد: كسب مقام نخست كشوري، وظيفه كاركنان اين اداره كل را سنگين تر كرده و امسال نيز بايد با كار و تلاش بيشتر به اين مهم دست يابيم و در سال هاي آينده نيز اين رتبه را تكرار كنيم.
حجت الاسلام جوانبخت با اشاره به برگزاري نهمين مجمع عمومي مديران و مسئولان اوقاف و امور خيريه سراسر كشور طي سه روز گذشته در تهران گفت: در اين آيين از استان آذربايجان غربي و ادارات شهرستاني تجليل شد.
به گزارش ايرنا، نهاد اوقاف و امور خيريه در راستاي مديريت موقوفات و رقبات در كشور و آذربايجان غربي فعاليت مي كند و علاوه بر آن اقداماتي را در راستاي انجام امور قرآني و خيريه انجام مي دهد.
سال گذشته چهلمين دوره مسابقات قرآن كريم در مرحله سراسري در آذربايجان غربي برگزار شد.
8137/2093