۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۵۱
کد خبر: 82917543
T T
۰ نفر
دشمن به دنبال كمرنگ كردن ارزشهاي اسلامي است

شهركرد- ايرنا- نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت: استكبار جهاني با تهاجم فرهنگي،اصل ارزشهاي اسلامي، ديني و اعتقادي را هدف گرفته است و به دنبال كمرنگ كردن ارزشهاست.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام محمد علي نكونام روز چهارشنبه در آيين طلايه داران تبليغ ويژه مبلغان ماه مبارك رمضان با اشاره به اينكه بايد ترويج ارزش هاي ديني در مناطق روستايي مورد توجه بيشتر قرار گيرد، افزود: مبلغان در مسير بيان احكام دين درهمه نقاط محروم دريغ نكنند.
وي با اشاره به اينكه دشمن به دنبال كمرنگ كردن ارزش هاي اسلامي در جامعه است، افزود: تقويت ارزش هاي اسلامي و دعوت مردم به همدلي و وحدت يك ضرورت است.
وي بيان كرد: دشمن با تهاجم فرهنگي به دنبال گرفتن ارزش هاي اسلامي از جامعه و ترويج فرهنگ هاي غيرديني است كه وظيفه روحانيون مبلغ در اين راستا خطير و حساس است.
مديركل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري نيز در اين آيين با اشاره به اعزام يك هزار و 100 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان در ماه مبارك رمضان براي بازگو كردن احكام ديني گفت: اقامه نماز جماعت و پاسخگويي به سوالات شرعي از عمده وظايف ،800 مبلغ و 300 مبلغه در ماه مهماني خدا خواهد بود.
حجت‌الاسلام سيد جعفر مرتضوي افزود: ماه مبارك رمضان بهترين فرصت براي تبليغ معارف قرآن و اهل بيت (ع) است و از اين رو بايد در تبليغ آموزه هاي دين از همه ظرفيت ها بهره گرفت.
وي، با اشاره به وجود 237 روستاي بالاي 100 خانوار در استان، تصريح كرد: با اعزام روحاني به تمامي نقاط روستايي پرجمعيت، تلاش مي شود تا مردم در ماه مبارك رمضان با معارف و آموزه هاي ديني بيش از پيش آشنا شوند.
گزارش ايرنا، ترويج و نهادينه‌ سازي فرهنگ و احكام دين مبين اسلام در جامعه، اقامه نماز جماعت و تعامل روحانيان و مردم از مهمترين اهداف اعزام مبلغان مذهبي است.
در ماه مبارك رمضان آيين هاي ويژه در نقاط شهري و روستايي چهارمحال و بختياري برگزار مي شود.
6199/2097