۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۰۰
کد خبر: 82927267
T T
۰ نفر
يك هزار مورد بازرسي از واحدهاي صنفي جوانرود انجام شد

كرمانشاه - ايرنا - رييس اداره صنعت ، معدن و تجارت جوانرود با شاره به يك هزار مورد بازرسي از واحدهاي صنفي اين شهرستان در سال جاري گفت: در قالب بازرسي هاي انجام شده از واحدهاي صنفي توليدي، توزيعي و خدماتي 40 پرونده تخلف به ارزش 50 ميليون ريال تشكيل وبه تعزيرات حكومتي ارسال شد.

به گزارش ايرنا، منصورمجيدي روز يكشنبه در جلسه تنظيم بازار جوانرود افزود: اين بازرسي ها با هدف پايش وضعيت بازار كالا و خدمات به ويژه كالاهاي اولويت دار و نظارت بر مراكز فعال تجاري و اقتصادي شهرستان و همچنين جلوگيري از هرگونه افزايش بي رويه قيمت ها در قالب طرح هاي مختلف صورت گرفت.
مجيدي خاطرنشان كرد: از اول سالجاري تاكنون 12 گشت مشترك برگزارشده است.
معاون فرماندارجوانرود نيز از ستاد تنظيم بازار اين شهرستان خواست، نظارت بيشتري بر عملكرد واحدهاي صنفي داشته باشند.
كمال شهسواري با اشاره به اينكه بايد در راستاي ايجاد آرامش در فضاي رواني جامعه گام برداشته شود، افزود: مديران و مسئولان بايد به وظايف محوله خود در اين مورد توجه كنند.
وي اظهارداشت: تامين مايحتاج ضروري شهروندان براي ماه مبارك رمضان بايد با قيمت مناسب و دسترسي آسان در اختيار مردم قرار گيرد تا همه مردم امكان تامين اقلام را داشته باشند.
شهسواري يادآورشد: دستگاه هاي نظارتي با تشكيل اكيپ هاي بازرسي علاوه بر بازرسي و رسيدگي بايد بر روند عرضه كالاها در ماه مبارك رمضان، اهتمام و توجه بيشتري داشته باشند.
شهرستان جوانرود با بيش از 75 هزار نفر جمعيت در 86 كبلومتري شمال غرب كرمانشاه واقع شده است.
استان كرمانشاه با 2 ميليون نفر جمعيت داراي بيش از 60 هزار واحد صنفي است.
7453/8066