۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۰۱
کد خبر: 82933009
T T
۰ نفر

تیم هاكی بانوان زنجان برای لیگ برتر آماده می شود

۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۰۱
کد خبر: 82933009
تیم هاكی بانوان زنجان برای لیگ برتر آماده می شود

زنجان - ایرنا - نایب‌‌ رئیس هیات هاكی استان زنجان گفت: تیم هاكی بانوان استان پس از 2 سال وقفه، خود را برای حضور در لیگ برتر كشور آماده می كند.

مهسا خالقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم هاكی بانوان استان از سال گذشته و پس از 2 سال وقفه فعالیت خود را بصورت غیر رسمی آغاز كرد و در سال جاری برنامه های مختلفی را برای دستیابی به اهداف مورد نظر ترسیم كرده است.
وی اظهار كرد: هاكی بانوان در شهرستان ابهر راه اندازی شده است و در شهرهای خدابنده و خرمدره نیز به زودی افتتاح خواهد شد.
خالقی افزود: طی یك ماه گذشته و با برگزاری جشنواره استعدادیابی افراد واجد شرایط از میان گروه های سنی هدف انتخاب شد كه همین رویه در روزهای پایانی خرداد نیز ادامه خواهد یافت.
وی بیان كرد: با استعداد یابی انجام گرفته هم اكنون 100 عضو علاقه مند در رشته هاكی بانوان استان فعالیت می كنند كه از این تعداد 40 نفر از ورزشكاران شهرستان ابهر هستند.
نایب‌‌ رئیس هیات هاكی استان زنجان ادامه داد: علاقه مندان به رشته های ورزشی راكتی باید وسایل مورد نیاز را خود خریداری كنند اما این هیات ورزشی برای رفاه ورزشكاران تجهیزات مورد نیاز را خریداری كرده و در اختیار آنان قرار داده است.
وی اظهار كرد: تیم هاكی بانوان استان سال های گذشته كارنامه درخشانی داشت و حتی چند نفر از اعضای این تیم در تیم های ملی حضور داشتند كه امیدواریم همین وضعیت در سال جاری نیز نمود داشته باشد.
وی یادآوری كرد: هاكی بانوان در مقایسه با دیگر رشته های ورزشی شناخته شده نیست كه این هیات با كارهای وسیع از قبیل اطلاع رسانی و استعدادیابی ها می كوشد بیش از گذشته آن را ترویج دهد.
نایب‌‌ رئیس هیات هاكی استان زنجان ادامه خاطرنشان كرد: تیم هاكی بانوان استان نیز در سال جاری برای حضور در رقابت های لیگ برتر كشوری اواخر شهریور امسال آماده می شود و درصدد كسب امتیازات برتر است.
به گزارش ایرنا، در رشته ورزشی هاكی هر تیم 6 نفر بازیكن در زمین دارد و 6 بازیكن نیز ذخیره هستند.
هم اكنون بانوان این استان در 40 رشته ورزشی فعالیت می كنند و با سازو كارهای فراهم شده 2 رشته وزنه برداری و مچ اندازی نیز برای بانوان راه اندازی شده است.
7320/6085