۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۹:۱۹
کد خبر: 82943443
T T
۰ نفر

امام جمعه يزد:

پيام عيد فطر، وحدت امت اسلام است

۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۹:۱۹
کد خبر: 82943443
پيام عيد فطر، وحدت امت اسلام است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: پيام اصلي عيد سعيد فطر، وحدت امت اسلام در برابر توطئه هاي استكبار جهاني است.

به گزارش ايرنا آيت الله 'محمدرضا ناصري' در خطبه هاي نماز عيد سعيد فطر كه امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن در مسجد ملااسماعيل برگزار شد با تبريك اين عيد به اهميت وحدت اشاره و افزود: وحدت مسلمانان، موجب شكست توطئه هاي دنياي استكباري است.
وي ادامه داد: ملت ايران در 40 سال گذشته با وحدت كلمه و اطاعت از ولايت فقيه تمام توطئه هاي دشمنان را خنثي كرده و براي تداوم اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي همچنان به همبستگي و اتحاد نياز دارد.
امام جمعه يزد تصريح كرد: دشمنان همواره دنبال تفرقه افكني و رسيدن به اهداف خود هستند بنابراين بايد با بصيرت و هوشياري در سايه دين و ارزش ها براي شكست دسيسه هاي آنها اقدام كرد.
ناصري با بيان اينكه دشمنان هميشه با برخي طرح ها ، برنامه ها و شايعات به دنبال خالي كردن دل مردم و نا اميد كردن آنها هستند تاكيد كرد: بايد با هوشياري و شناحت توطئه هاي دشمنان براي تحقق اهداف نظام فعاليت كرد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد تاكيد كرد: هر جا وحدت و همبستگي باشد قطعا استكبار جهاني نمي تواند اهداف شوم خود را در قبال نظام و انقلاب اسلامي انجام دهند بنايراين بايد بيدار بود.
ناصري به وصول ماليات از موديان اشاره و از متوليان امر خواست به مردم و اظهار نامه ها توجه و اعتماد كنند و همكاري مناسب با آنها داشته باشند و رعايت انصاف و عدالت نيز انجام گيرد.
وي گفت: توجه به نظرات و رسيدگي به خواسته هاي آنها در چارچوب مقررات بدون افراط و تفريط بايد مدنظر مسوولان در بخش هاي مختلف قرار گيرد و همكاري ها ادامه داشته باشد.
امام جمعه يزد همچنين ياد و خاطره شهداي موتلفه اسلامي را گرامي داشت و به هفته جهاد كشاورزي و نقش اين نهاد اشاره و بر فعاليت در راستاي اقتصاد مقاومتي و خدمت به مردم توسط مسوولان تاكيد كرد.
ناصري همچنين به اهميت بهره گيري از ثمرات ماه مبارك رمضان در طول سال و توسل به ائمه اطهار (ع) در تمام شرايط براي رسيدن به معارف ديني و انساني تاكيد كرد.
نماز عيد سعيد فطر در تمام شهرستانها و مناطق استان يزد برگزار شد.
7536/ 6197