۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۳۶
کد خبر: 82963440
T T
۰ نفر
پیروی از رهبری راهبرد تقویت انسجام ملی است

اراك - ایرنا - امامان جمعه استان مركزی پیروی از رهنمودهای حكیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را راهبرد تققویت انسجام ملی و اتحاد اسلامی عنوان كردند.

به گزارش ایرنا، خطیبان جمعه استان بر تاكید بر اصل اتحاد و انسجام ملی، تنها راه خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام را تاسی از ولایت فقیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عنوان كردند.

*** امام جمعه ساوه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی محور انسجام ملی است
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه ساوه اظهار كرد: در اختلافات اجتماعی باید به نظر رهبر معظم انقلاب اقتدا كرد و در غیر این صورت توطئه گران بین صفوف ملت رخنه می كنند.
وی نسبت به ایجاد آشوب از سوی دشمنان نظام با هدف براندازی هشدار داد و گفت: آنچه توطئه های دشمنان را خنثی می كند، اتحاد و بصیرت ملت است.
حجت الاسلام حسینی گفت: آنچه كشور را در برابر هجمه های دشمنان نظام بیمه كرده است، اقتدار نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.
خطیب جمعه ساوه گفت: جنگ اقتصادی ایجاب می كند كه با اعتماد سازی میان ملت و دولت، ترفندهای دشمنان را خنثی كنیم .

*** امام جمعه زرندیه: ایستادگی در برابر آمریكا تنها راه دفاع از عزت ملی است
حجت الاسلام حسین ابراهیمی گفت: آمریكائیها پس از سقوط رژیم پهلوی همواره برای شكست انقلاب اسلامی دسیسه گری می كنند.
وی ادامه داد: حمایت های امریكا از منافقان نمونه هایی از دشمنی همیشگی آنان با نظام اسلامی است.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: آمریكا با وضع تحریم ها علیه ملت ایران و خروج از معاهده برجام خیال خام تضعیف ملت ایران را در سر دارد كه با ایستادگی مردم دوباره ناكام می شود.
تبعیت از رهبری راهبرد خنثی كردن توطئه ها است

*** امام جمعه خمین: رهنمودهای رهبری عامل خنثی سازی توطئه دشمنان است
حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه های نماز عبادی، سیاسی خمین در مصلی امام خمینی (ره) افزود: بزرگترین عنایت خداوند بعد از امام خمینی (ره) به ملت مسلمان ایران، وجود رهبر معظم انقلاب است.
وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب پس از رحلت امام خمینی (ره) توانستند كشور را در شرایط مختلف با سلامت به سمت اهداف از پیش تعیین شده هدایت كنند.
حجت‌الاسلام حسینی پور تصریح كرد: اكنون هر كس به ایران می‌اندیشد باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه امور خود قرار دهد.
خطیب جمعه خمین در سخنان دیگر خدمت در زادگاه امام راحل را توفیق و افتخار بیان كرد و افزود: خدمت در شهری كه منتصب به امام خمینی است، افتخار محسوب می شود.
وی ادامه داد: تجلیل و تقدیر از امام جمعه پیشین كه بیش از 14 سال در خدمت مردم زادگاه معمار كبیر انقلاب بود، نشانه بصیرت و بزرگواری مردم خمین است.
6539/4896/7277