۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵
کد خبر: 82964004
T T
۰ نفر
نخستين جشنواره ميوه هاي فصلي در اروميه برگزار مي شود

اروميه- ايرنا- شهردار اروميه گفت: نخستين جشنواره ميوه هاي فصلي با هدف معرفي ظرفيت هاي كشاورزي و مشتقات توليدي آن، توسعه صنعت گردشگري و جذب سرمايه گذار و ايجاد شور و نشاط اجتماعي از 21 تا 28 تيرماه جاري به مدت هشت روز در اين شهر برگزار مي شود.

محمد حضرت پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: براي برگزاري اين جشنواره 150 غرفه در بخش هاي مختلف نظير صنايع دستي، سوغات، توليدات خانگي، ميوه هاي فصلي و مشتقات آن راه اندازي شده و در اختيار متقاضيان قرار گرفته است.
وي اضافه كرد: اين جشنواره در طول روزهاي برگزاري از ساعت 16 تا 24 شب در دهكده ساحلي چي چست اروميه ميزبان شهروندان و مسافران تابستاني خواهد بود.
وي ادامه داد: در مدت اجراي اين جشنواره، جشن ها و برنامه فرهنگي متنوعي با حضور هنرمنداني از اروميه و ديگر شهرهاي كشور برگزار مي شود.
شهردار اروميه گفت: اين جشنواره نيز بدون تحميل بار مالي به شهرداري اروميه برگزار مي شود و تمام هزينه هاي آن از محل اسپانسر و واگذاري غرفه ها تامين مي شود.
به گزارش ايرنا در سال هاي اخير جشنواره هاي زيادي از جمله پنج دوره جشنواره انگور و جشنواره گل ها در شهر اروميه برگزار شده است و صدها هزار نفر از اين جشنواره ها بازديد كرده اند.
8137/3072