۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۳:۲۰
کد خبر: 82972968
T T
۰ نفر
رژیم صهیونیستی، حماس را تهدید به اقدام نظامی كرد

تهران – ایرنا – آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دوشنبه شب جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تهدید به اقدام نظامی كرد.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، آویگدور لیبرمن افزود: اسرائیل آماده ورود به نبردی گسترده در باریكه غزه است و اكنون توپ در زمین حماس است و اسرائیل با تمام قدرت به همه اقدامات تحریك آمیز پاسخ خواهد داد.
وی گفت: اسرائیل تمام تلاش خود را برای جلوگیری از درگیری گسترده در غزه یا عملیات نظامی گسترده در این باریكه به كار خواهد بست.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه كرد: حماس بهتر است كه رفتارش را تغییر دهد در غیر این صورت گذرگاه كرم ابوسالم بسته باقی خواهد ماند.
رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام كرد كه به دلایل امنیتی گذرگاه كرم ابوسالم واقع در جنوب شرق غزه تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.
حماس در پاسخ به این اقدام صهیونیست ها اعلام كرد، بسته شدن این گذرگاه جنایت علیه بشریت است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین افزوده است: اقدامات تنبیهی و انتقام گیرانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه عواقب خطرناكی دارد كه مسئولیت آن بر عهده این رژیم است و هرگز تاثیری بر مواضع ملی مردم در ادامه مبارزه و مقاومت برای احقاق حقوق خود و پایان محاصره نخواهد داشت.
پیش تر شبكه 12 تلویزیونی رژیم صهیونیستی اعلام كرده بود كه ارتش رژیم صهیونیستی آماده انجام عملیات نظامی علیه غزه است.
رژیم صهیونیستی دوشنبه سه پایگاه نیروهای مقاومت فلسطینی در شرق بیت حانون و جبالیا در شمال نوار غزه را با توپخانه و پهپاد هدف قرار داد.
روز شنبه باریكه غزه شاهد سنگین ترین حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از زمان جنگ چهار سال پیش تاكنون بود.
نظامیان رژیم صهیونیستی بیش از 40 بار مناطق مختلف غزه را هدف حملات هوایی قرار دادند.
شبك**9365**3404
۰ نفر