۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۸
کد خبر: 82975766
T T
۰ نفر

فراخوان المپیاد فیلمسازی نوجوانان منتشر شد

۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۸
کد خبر: 82975766
فراخوان المپیاد فیلمسازی نوجوانان منتشر شد

تهران - ایرنا - بنیاد سینمایی فارابی دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان كشور را در 2 بخش 'فیلم' و 'فیلمنامه' برگزار می‌كند.

به‌ گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،بنیاد سینمایی فارابی بر اساس مصوبات شورای راهبردی و سیاستگذاری كودك و نوجوان با همكاری انجمن سینمای جوانان ایران، دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان كشور را با شرایط زیر و در 2 بخش 'فیلم' و 'فیلمنامه' برگزار می‌كند.
با مشاركت بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران، دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان كشور با پذیرش فیلم‌های 3 دقیقه ای با موضوع آزاد و بین نوجوانان گروه سنی 9 تا 16 سال برگزار می‌شود.
در این دوره از المپیاد، هیات داوران به فیلم‌هایی با محورهای 'ایران من، شهر من، روستای من، خانه من، خانواده من، دوستان من، نوع دوستی، همیاری، نشاط و كودكی، خلاقیت در زندگی، دشمنان ما' توجه ویژه دارد.
این المپیاد با اهداف ایجاد زمینه مناسب برای حضور فعال نوجوانان مستعد، یافتن ایده های نو در سینمای كودك و نوجوان، ایجاد زمینه برای بروز استعدادهای هنری نوجوانان، ایجاد شرایط مناسب برای كشف و معرفی فعالان در حوزه تخصصی سینمای كودك و نوجوان، زمینه سازی برای گسترش فعالیت در حوزه سینمای كودك و نوجوان، ارتقا و رشد فرهنگ، دانش و ذائقه هنری نوجوانان از طریق فیلم كوتاه، معرفی توانمندی های فیلم كوتاه به عنوان رسانه، 8 تا 14 شهریورماه سال جاری برگزار می شود.
علاقه‌مندان می‌توانند، پس از ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی www.iycs.ir، نسبت به ارسال فیلم‌های تولید شده تا 18 مردادماه دفتر امور جشنواره ها و همچنین ثبت ایده فیلمنامه در سایت جشنواره تا 10 مردادماه اقدام كنند.
فراهنگ **1085**1440