۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۵۶
کد خبر: 82987350
T T
۰ نفر
امام جمعه كرمانشاه به دیدار 2 خانواده شهید كنگاوری رفت

كرمانشاه - ایرنا - آیت الله ''مصطفی علما' نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمانشاه روز سه شنبه به دیدار خانواده 2 تن از شهدای دفاع مقدس و یك جانباز شهرستان كنگاور رفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله علما در دیدار با خانواده شهید رضا رحمتی زاده اظهار كرد: شهدا به عهد و پیمان خود با خداوند متعال وفا كردند و در مسیر حق قدم بر داشتند تا امروز مایه فخر و مباهات باشند.
وی از شهدا به عنوان انسان هایی بزرگ و خداجو یاد كرد و گفت: این افراد برای پایداری اسلام، قرآن و انقلاب از همه چیز خود گذشتند و جان خود را فدا كردند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینكه پر محتواترین سند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدا هستند، تصریح كرد: شهیدان عاشق امام (ره) و مجذوب تفكرات الهی ایشان بودند و به همین دلیل برای دفاع از آرمان های امام و انقلاب مردانه پا به میدان نبرد گذاشته و برای حفظ كشور با جان و دل مبارزه كردند.
امام جمعه كرمانشاه افزود: عظمت شهدا قابل وصف و بیان نیست و شهدا مایه سرافرازی و اقتدار انقلاب اسلامی ایران هستند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: خون شهدا هرگز از بین نمی رود و گرچه رفتن آنها خسارت بزرگی برای جامعه و بخصوص خانواده های آنها محسوب می شود اما نتایج و بركات فراوانی به دنبال دارد تا آنجا كه امروز می توان این بركات را در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده كرد.
آیت الله علما گفت: شهدا از ارزش و اعتبار ویژه ای برخوردار هستند، بنابراین باید همواره خانواده شهدا و ایثارگران را مورد تقدیر و قدردانی قرار داد.
امام جمعه كرمانشاه به همراه سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمین عسگری مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان كرمانشاه، امام جمعه و فرماندار كنگاور از خانواده شهیدان رضا رحمتی زاده، كتابی و نوروز عظیمی جانباز 70 درصد روستای 'فش' عیادت كردند.
شهرستان كنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 كیلومتری شرق كرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447