۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰
کد خبر: 83003037
T T
۰ نفر
شش رشته تحصيلي جديد در دانشگاه آزاد ايلام راه اندازي شد

ايلام - ايرنا - رييس دانشگاه آزاد اسلامي استان ايلام گفت: شش رشته تحصيلي جديد در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد در سال تحصيلي 97-98 در اين دانشگاه راه اندازي شد.

محمد ميرزايي حيدري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اضافه كرد: اين رشته شامل پرستاري، ميكروبيولوژي و كارشناس فرهنگي و هنري در مقطع كارشناسي و رشته هاي برق مخابرات، مديريت دولتي و جامعه شناسي در مقطع كارشناسي ارشد است كه به رشته هاي دانشگاه آزاد واحد ايلام اضافه مي شود.
وي با بيان اينكه دانشگاه آزاد واحد ايلام داراي بيش از 60 رشته كارداني، كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري است، يادآور شد: پذيرش دانشجو در رشته هاي جديد از مهرماه امسال انجام مي شود.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان ايلام گفت: واحدها و مراكز آموزشي اين دانشگاه همچنين در مقاطع كارداني و كارشناسي اقدام به جذب دانشجو بدون آزمون براي مهرماه 97 مي كنند.
وي با اشاره به توانمندي ها و پتانسيل هاي اين دانشگاه از علاقمندان به تحصيل در رشته هاي كارداني و كارشناسي بدون آزمون خواست: براي ثبت نام اينترنتي به سامانه معاونت سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي مراجعه كنند.
به گزارش ايرنا، هفت هزار دانشجو در هشت رشته دكترا، 30 رشته كارشناسي ارشد و 60 رشته كارشناسي و كارداني در دانشگاه آزاد اسلامي ايلام مشغول به تحصيل هستند.
6032/6034