۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱
کد خبر: 83010846
T T
۰ نفر
كاراته نوجوانان پسر یزد قهرمان المپیاد ورزشی این استان شد

یزد - ایرنا - رقابت های المپیاد ورزشی استان یزد در رده سنی نوجوانان پسر جمعه شب با قهرمانی تیم مركز استان پایان یافت و تفت و مهریز در مكان های دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، این رقابت ها با حضور 25 ورزشكار از شهرستان های یزد، تفت ، بافق، مهریز و اردكان در 2 سبك كاتا و كومیته در سالن 9 دی سپاه الغدیر یزد برگزار شد.
تیم شهرستان یزد با كسب 6 مدال طلا بر سكوی قهرمانی ایستاد، كاراته بافق با كسب سه مدال نقره و یك مدال برنز نایب قهرمان شد و همچنین تیم كاراته تفت با كسب 2 مدال نقره و سه مدال برنز مقام سومی را از آن خود كرد.
در كاتای انفرادی، علی سلمانی از یزد، محمدجواد ابراهیم آبادی از مهریز و حسین فهیمی از تفت به ترتیب اول تا سوم شدند.
در كومیته انفرادی در وزن 42 - كیلوگرم، علیرضا زحمتی از یزد، ابوالفضل عباسی از بافق و عرفان باغستانی از تفت مقام های اول تا سوم را كسب كردند.
در وزن 47 - كیلوگرم، سید محسن میرحسینی از یزد، ابوالفضل توكلی از بافق و احسان دبستانی از تفت اول تا سوم شدند و در وزن 52 - كیلوگرم، محمد معین راغب از یزد، حسین فهیمی از تفت و ابوالفضل عسكری از بافق در مكان های اول تا سوم قرار گرفتند.
در وزن 57 - كیلوگرم، مهرشاد محمد نیاكان از یزد، احمد رضا عمری از بافق و ابوالفضل خادم الحسینی از اردكان اول تا سوم شدند.
در وزن 57 + كیلوگرم، سجاد دهقانی از یزد، سید یاسین كاظمی از تفت و علی دهقانی زاده از مهریز مكان های اول تا سوم را كسب كردند.
به تیم های برتر كاپ ، مدال و حكم قهرمانی اهدا شد.
المپیاد ورزشی استان یزد به مدت 2 ماه با هدف رقابت سالم ، انگیزه و شكوفایی استعدادهای ورزشكاران در عرصه ورزش در 2 بخش مردان و بانوان با حضور 15 هزار ورزشكار پیگیری می شود.
استان یزد یا یك میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشكار بیمه شده دارد.
7536/ 2047/