۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 1465
کد خبر: 85173816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های مسابقات کشتی آزاد و فرنگی انتخابی نوجوانان استان یزد مشخص شدند

یزد-ایرنا- مسابقات کشتی آزاد و فرنگی انتخابی نوجوانان استان یزد برای حضور در رقابت‌های لیگ کشتی نوجوانان منطقه‌ای کشور با حضور ۸۵ ورزشکار برگزار و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، این مسابقات روز سه‌شنبه با حضور کشتی گیران شهرستان‌های یزد، مهریز، ابرکوه، اردکان، بافق، مروست، میبد و اشکذر برگزار شد و در پایان در رشته آزاد در وزن ۴۵ کیلوگرم ، محمد دشتی (یزد)، محمدحسین زارع (مهریز) و سام میرزایی (یزد) اول تا سوم شدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم نیز، معین باقری (مهریز)، مبین حسین زاده (یزد) و متین رجب زاده (یزد)، در وزن ۵۱ کیلوگرم، علی ملاعباسی (مهریز)، ارسلان کارگر (یزد) و شهاب سلمانی (میبد) و در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز مهدی زین العابدینی (مهریز)، علیرضا فلاح (مهریز) و مهدی غلامی (مهریز) اول تا سوم شدند.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم، علیرضا بیک (مهریز)، عرفان علمدار (یزد) و علیرضا دهقان (مهریز)، در وزن ۶۵ کیلوگرم ، امیرحسین دهقان (مهریز)، ابوالفضل پورشمسی (یزد) و محمد مرتضایی (میبد)، در وزن ۷۱ کیلوگرم، علی شیرزاده (مهریز)، امیرمحمد مومنی (یزد) و سیدرضا میرحسینی (یزد) مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در وزن ۸۰ کیلوگرم ، سهیل عقبایی (یزد)، امیرعباس ساکتیان (یزد) و ابوالفضل چپدان (مهریز)، در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس دهقانی (یزد) و محمدحسین نقدی (یزد) و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم نیز ابوالفضل دهقان (یزد) و ابوالفضل میرجلیلی (یزد) برتر شدند.

در رشته فرنگی نیز در وزن ۴۵ کیلوگرم ، هانی روزخوش (اردکان)، آرمان میرحسینی (یزد) و مهدی کارگران (مروست)، در وزن ۴۸ کیلوگرم، ابوالفضل خالصی (یزد) و سید محمد نجفی (ابرکوه)، در وزن ۵۱ کیلوگرم غلامرضا فلاح زاده (ابرکوه)، ابوالفضل نوروزی (ابرکوه) و ابوالفضل میرحسینی (اردکان) برتر شدند.

برترین‌های مسابقات کشتی آزاد و فرنگی انتخابی نوجوانان استان یزد مشخص شدند

همچنین در وزن ۵۵ کیلوگرم، حسین نوروزی (ابرکوه)، سجاد کمالی (اردکان) و محمدحسین امینی (بافق)، در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی اکرمی (ابرکوه)، امیررضا نامزد (اردکان)، در وزن ۶۵ کیلوگرم عادل میرحسینی (یزد)، حسین فلاح زاده (ابرکوه) در وزن ۷۱ کیلوگرم ابوالفضل حاتمی زاده (ابرکوه)، امیرمحمد طاهری (اردکان) و علی فلاحتی (مروست) اول تا سوم شدند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم علی نقی بیرانوند (اردکان)، محمد سلمانی (ابرکوه)، در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا منتظری (اردکان) و عرفان رضاییان (ابرکوه)، در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ابوالفضل سعیدی (ابرکوه)، سجاد فتاحی (اردکان) و سید مسلم آثاری (بافق) مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان در نتایج تیمی در رشته آزاد شهرستان یزد با ۲۰۰ امتیاز مقام اول شد و شهرستان مهریز با ۱۸۵ امتیاز مقام دوم و شهرستان‌ میبد با ۳۰ امتیاز سوم شد و همچنین در رشته فرنگی نیز شهرستان ابرکوه با ۲۰۵ امتیاز اول شد، شهرستان اردکان با ۱۷۰ امتیاز دوم و شهرستان یزد با ۷۰ امتیاز سوم شدند.

به نفرات اول تا سوم اوزان مختلف حکم برتری اهدا و نفرات برتر در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشور شرکت می‌کنند که زمان و مکان آنها اعلام می‌شود.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و هم‌اکنون حدود سه هزار ورزشکار در رشته کشتی استان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha