۳ شهریور ۱۳۹۷، ۲۱:۳۳
کد خبر: 83011739
T T
۰ نفر
274 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت افتتاح می شود

یاسوج- ایرنا- استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: 274 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در مناطق مختلف این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی شامگاه شنبه در نشست خبری در یاسوج به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: این تعداد شامل 181 طرح عمرانی و 93 طرح اقتصادی است.
وی افزود: 41 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در كهگیلویه و بویراحمد كلنگ زنی می شود كه شامل 24 طرح عمرانی و 17 طرح اقتصادی است.
استاندار كهگیلویه و بویراحمد میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای طرح های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و كلنگ زنی كهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال را افزون بر سه هزار و 500 میلیارد ریال اعلام كرد.
احمدی بیان كرد: میزان اشتغالزایی طرح های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و كلنگ زنی كهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت امسال یك هزار و 436 نفر است.
وی عنوان كرد: یك هزار نفر از این تعداد مربوط به طرح های عمرانی و مابقی نیز مربوط به طرح های اقتصادی است.
احمدی شعار هفته دولت امسال را «شفافیت، پاسخگویی و كارآمدی» دانست و ابراز داشت: تقارن هفته دولت سال جاری با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای همدلی، تعامل و وحدت هر چه بیشتر بین مردم با مسئولان اجرایی در راستای دفاع از دستاوردها و آرمان های نظام و انقلاب است.
7535/1662