۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹
کد خبر: 83016101
T T
۰ نفر
پدافند هوایی ستون فقرات تامین امنیت است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: پدافند هوایی به عنوان ستون فقرات در تامین امنیت ناموس، كشور، فرهنگ و جامعه است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در دیدار فرماندهان و كاركنان قرارگاه پدافند هوایی منطقه شرق كشور قائم آل محمد (عج) افزود: دفاع هوایی جایگاه ویژه ای در جهان دارد چون شرایط دنیا از نظر جنگ ها به این سمت و سو می رود.
وی گفت: ریشه قانون فطرت، عقل و علم است و وقتی به هر چیزی علم پیدا می كنیم به قانون آن پی می بریم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خلقت انسان و آسمان و زمین همه قانون است و به همین دلیل می گوییم خدا حكیم است.
وی افزود: اگر چیزی خارج از فطرت و نظام هستی باشد و به دست بشر بیفتد مشاهده كرده ایم كه مدعیان بین الملل به خاطر جنایاتشان، 2 هزار كودك را آواره كرده و داخل قفس زندانی می كنند و از این نمونه ها در روهنگیا و آفریقا، یمن و جاهای دیگر انجام می شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: فقط فریاد نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان طنین انداز بوده و این ندا در راه انسانیت و راه الهی تنها است.
وی بیان كرد: در دعای ندبه فلسفه و حكمت در قالب دعا بیان می شود و موضوع سرپرستی انسان ها باید بوسیله برگزیدگان خدا باشد كه اگر یك ستمگر بر مردم مسلط شود اعمالش موجب ننگ تاریخ می شود و در این دعا قانون حكومت تنظیم شده است.
فرمانده معظم كل قوا با هدف تقویت جایگاه پدافند هوایی در دهم شهریور 1387 فرمان استقلال و تشكیل پدافند هوایی را به عنوان یك فرماندهی مستقل از نیروی هوایی ارتش صادر كردند و امروز به عنوان یك یگان فرانیرویی در قالب قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) فعالیت دارد.
7559*3028