۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۲۷
کد خبر: 83027624
T T
۰ نفر

30 فقره سرقت سيم و كابل برق در شهرستان البرز كشف شد

۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۲۷
کد خبر: 83027624
30 فقره سرقت سيم و كابل برق در شهرستان البرز كشف شد

قزوين - ايرنا - فرمانده انتظامي البرز از كشف 30 فقره سرقت سيم و كابل برق در اين شهرستان خبر داد و گفت: در اين رابطه يك سارق و يك مالخر دستگير شدند.

به گزارش ايرنا به نقل از مركز اطلاع رساني پليس قزوين، سرهنگ سهراب خسروي روز يكشنبه افزود: در پي وقوع سرقت هاي متعدد سيم و كابل برق در اين شهرستان، موضوع شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
وي اظهار داشت: در اين رابطه، كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات لازم موفق به شناسايي يك سارق سابقه دار شده و در عمليات غافلگيرانه وي را دستگير كردند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: متهم در بازجويي فني و پليسي به 30 فقره سرقت سيم و كابل برق اعتراف كرد.
فرمانده انتظامي شهرستان البرز با اشاره به اينكه پس از اعتراف متهم مبني بر فروش اموال مسروقه به يك مالخر، وي نيز دستگير شد، گفت: متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ خسروي در پايان به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعا با شماره تلفن 110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

**كشف هفت كيلوگرم موادمخدر در قزوين
در خبري ديگر به نقل از مركز اطلاع رساني نيروي انتظامي قزوين، رييس پليس مبارزه با موادمخدر استان از كشف هفت كيلوگرم مواد مخدر طي 2 عمليات پليس در استان خبر داده است.
سرهنگ بيژن خدايي اظهار داشت: ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتي و كسب خبر از منابع از انتقال مقاديري مواد مخدر از طريق يك سوداگر مرگ به استان قزوين مطلع و بلافاصله موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وي با اشاره به اينكه ماموران با برنامه ريزي و هماهنگي با مقام قضايي وارد عمل شدند،افزود: ماموران حين كنترل تردد خودروها در مبادي ورودي قزوين موفق به شناسايي خودروي پژو پارس حامل مواد مخدر شده و حين انتقال موادمخدر به خودروي ديگر آنرا توقيف كردند.
سرهنگ خدايي تصريح كرد: در بازرسي از اين خودرو چهار كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كشف و 2 نفر نيز در اين خصوص دستگير شد.
رييس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين افزود: در عملياتي ديگر ماموران اين پليس حين كنترل خودروهاي عبوري در عوارضي آزاد راه قزوين-زنجان، به يك دستگاه خودروي سواري زانتيا با سه نفر سرنشين مشكوك و آن را متوقف كردند.
اين مقام مسئول افزود: ماموران در بازرسي از خودرو، مواد مخدر سه كيلوگرم حشيش را كشف كردند.
6104*3013