۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۵۸
کد خبر: 83029049
T T
۰ نفر

پیشكسوتان دفاع مقدس سند افتخار نظام هستند

۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۵۸
کد خبر: 83029049
پیشكسوتان دفاع مقدس سند افتخار نظام هستند

شهركرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیشكسوتان دفاع مقدس، سند افتخار ایران هستند و رشادت غیور مردان جهاد در تاریخ جمهوری اسلامی برای همیشه ماندگار خواهد بود.

به گزارش ایرنا، جعفر مردانی روز دوشنبه در آیین تجلیل از پیشكسوتان و رزمندگان جهاد و مقاومت چهارمحال و بختیاری افزود : باید از دانش و تجربه ارزشمند این جهادگران در راستای ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس به بهترین شكل استفاده كرد.
وی تصریح كرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید با وجود تهاجم فرهنگی دشمنان، یك ضرورت انكارناپذیر است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان این كه هر ملتی در طول تاربخ خود فراز و نشیب های متعددی را تجربه كرده است، افزود: یكی از سخت ترین و ماندگارترین این تجربه ها ، دفاع از تمامیت ارضی و استقلال باورها و اندیشه هاست.
مردانی افزود: دفاع مقدس، آثار و پیامدهای مثبتی چون افزایش همبستگی ملی، انسجام نیروهای داخلی و خود اتكایی در تولید و خودكفایی در عرصه نظامی، پزشكی، انرژی صلح آمیز هسته ای و صنعت هوا و فضا برای ایران اسلامی را به ارمغان آورد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری اتحاد، انسجام و پیروی از ولایت فقیه را رمز سربلندی جمهوری اسلامی دانست و گفت: جهان به حقانیت نظام جمهوری اسلامی پی برده است و آزادیخواهان منطقه ، استكبارستیزی انقلاب اسلامی را الگو خود قرار داده اند.
به گزارش ایرنا، در این آیین از كتاب دفاع مقدس با عنوان «یك دست هم صدا دارد»' رونمایی و از تعدادی از خانواده شهدای كه در دوران اسارت به شهادت رسیدند، تجلیل شد.
چهارمحال و بختیاری 2 هزار و 439 شهید گلگون كفن، 7 هزار و 253 جانباز سرافراز، 508 آزاده و بیش از 70 هزار رزمنده دوران دفاع مقدس را در كارنامه خود دارد.
6199/2097