۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲
کد خبر: 83050312
T T
۰ نفر
زنجان، ميزبان رنكينگ بدمينتون مردان بزرگسال و جوانان دختر شد

زنجان - ايرنا - دبير هيات بدمينتون استان زنجان،گفت: رقابت هاي رنكينگ قهرماني بدمينتون مردان بزرگسال و جوانان دختر با حضور ورزشكاران منتخب و برتر كشور به ميزباني اين استان برگزار مي شود.

غلامرضا باقري روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: رنكينگ قهرماني دختران از 24 تا 27 مهر و رنكينگ مردان بزرگسال نيز از 1 تا 4 آبان امسال در آكادمي بين المللي بدمينتون، واقع در اراضي پائين كوه شهر زنجان انجام خواهد شد.
وي اظهار كرد: پيش بيني مي شود بيش از 150 بدمينتون باز نخبه و برتر از استان هاي مختلف كشور در هر يك از اين رقابت ها حاضر شوند.
باقري خاطرنشان كرد: اين پيكارها در 2 بخش انفردي و دوبل برگزار مي شود و استان ها نيز براي حضور در مسابقات زنجان بر اساس سهميه در نظر گرفته شده از سوي فدراسيون، (هر استان با چهار نفر در بخش انفرادي و 2 تيم 2 نفره در بخش دوبل)، نسبت به اعزام ورزشكار اقدام خواهند كرد.
دبير هيات بدمينتون استان زنجان گفت: مسابقات رنكينگ قهرماني پسران جوان نيز از 17 تا 24 مهر در استان كردستان و بانوان بزرگسال نيز از يكم تا چهارم آبان امسال در سمنان برگزار خواهد شد و زنجان نيز با تيم كامل در اين پيكارها حضور خواهد يافت.
به گزارش ايرنا، در زمان حاضر ورزش بدمينتون در تمام شهرستان هاي استان زنجان فعال است و قريب 2 هزار ورزشكار زن و مرد در اين رشته ورزشي زنجان مشغول به فعاليت هستند كه 50 نفر از آنان به صورت حرفه اي بازي مي كنند.
6084/6085