۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۸
کد خبر: 83066610
T T
۰ نفر
پروازهای فرودگاه پیام به مقصد كیش برقرار می شود

كرج -ایرنا - معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شركت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با شركت هواپیمایی «كیش ایر»، پروازهای این فرودگاه به مقصد كیش از آبان ماه امسال برقرار می شود.

« بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام از 23 شهریورماه امسال آغاز شد.»
منوچهر اتقیایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اكنون استقبال از پروازهای مسافری فرودگاه پیام و تقاضا برای برقرای مسیرهای جدید از سوی مردم افزایش یافته است.
وی اضافه كرد: به همین منظور در حال برنامه ریزی هستیم تا پروازهای جدید در مسیرهای مشهد، كیش، كرمانشاه و ایلام راه اندازی شود.
اتقیایی گفت: هم اكنون پروازهای مسیر كرج - مشهد و بالعكس از فرودگاه پیام در روز های چهارشنبه و جمعه به صورت منظم و با استقبال مردم در حال انجام است و در آبان ماه نیز حداقل 2 پرواز دیگر در این مسیر در سایر روزها برقرار تا مردم استان البرز گزینه های بیشتری برای سفر به مشهد مقدس در اختیار داشته باشند.
وی ادامه داد: با توجه به تقاضای زیاد برای مسیر كیش طبق مذاكرات صورت گرفته با شركت هواپیمایی كیش ایر، مقرر شد تا از آبان ماه امسال این پروازها به مقصد كیش 2 روز در هفته برقرار شود.
اتقیایی گفت: برای سایر مسیرهای پر متقاضی مانند اهواز و بندرعباس نیز در حال مذاكره و زمان دقیق برقراری این پروازها اطلاع رسانی خواهد شد.
معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شركت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های فرودگاه برای خدمات رسانی به پروازهای بین المللی در مسیر نجف اشرف با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: امكانات مناسب موجود فرودگاه پیام ، زمینه ارائه خدمات به پروازهای بین المللی در مسیر نجف اشرف را فراهم كرده است .
اتقیایی ادامه داد: فرصت كمی برای برنامه ریزی این پروازها وجود دارد، با این وجود برای خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم پرواز فوق العاده در مسیر كرمانشاه و ایلام برقرار كنیم.
فرودگاه بین المللی پیام دارای 2 بخش مسافری و باری است .
7414/ 6155
۰ نفر