۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰
کد خبر: 83068950
T T
۰ نفر

مدرسه بنياد بركت در كرمان به بهره برداري رسيد

۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰
کد خبر: 83068950
مدرسه بنياد بركت در كرمان به بهره برداري رسيد

كرمان - ايرنا - دبستان 6 كلاسه شهيد مدافع حرم غلامرضا لنگري زاده بنياد بركت صبح امروز (چهارشنبه) در بلوار شهرك صنعتي شماره سه كرمان به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، آيين بهره برداري از مدرسه بنياد بركت در كرمان با حضور رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام خميني (ره)، سرپرست استانداري، نمايندگان مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي، جمعي از مسئولان و مردم اين استان برگزار شد.
نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي در اين آيين گفت: مجوز ساخت اين مدرسه سال 95 صادر شد و تاكنون 11 ميليارد ريال براي آن هزينه شده است.
محمدمهدي زاهدي افزود: اين مدرسه در 2 شيفت و با 600 دانش آموز در يكي از نقاط حاشيه اي شهر كرمان احداث شده است.
وي با بيان اينكه 45 مدرسه بنياد بركت در استان كرمان در دست احداث است اظهار داشت: 31 مدرسه اين ستاد در كرمان به بهره برداري رسيده است.
نماينده مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي گفت: با همكاري يك مجموعه، كار خيري در مناطق محروم استان كرمان انجام مي شود و بايد از خير بزرگوار براي اهداي زمين مدرسه تشكر كنيم.
همچنين در اين آيين از خانواده شهيد مدافع حرم غلامرضا لنگري زاده تجليل شد.
رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره)، سرپرست استانداري و نمايندگان مردم كرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي با همراهي جمعي از مسئولان با خانواده شهيدان مدافع وطن اصغر و غلامعباس محمدي ديدار و گفت و گو كردند.
3029/7437