۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴
کد خبر: 83069083
T T
۰ نفر

انبار احتكار كالا در پيرانشهر كشف شد

۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴
کد خبر: 83069083
انبار احتكار كالا در پيرانشهر كشف شد

اروميه- ايرنا- رييس اداره صنعت، معدن و تجارت پيرانشهر گفت: يك انبار احتكار برنج هندي و روغن نباتي در اين شهرستان كشف شد.

رسول نامجو روز چهارشنبه در گفت و گو خبرنگار ايرنا با اشاره به مصوبات ستاد تنظيم بازار و مبارزه با احتكار كالا افزود: طي بازرسي هاي مشترك در سطح شهر با همكاري دستگاه هاي مرتبط عضو ستاد شهرستان از يك انبار بازرسي و در اين بازرسي 88 كيسه 10 كيلويي برنج هندي و 90 حلب روغن نباتي 16 كيلوگرمي كشف و ضبط شد.
وي اضافه كرد: ارزش تقريبي كالاهاي احتكار شده 145 ميليون ريال بود و انبار مورد نظر پلمب شد.
رييس اداره صنعت، معدن و تجارت پيرانشهر گفت: متصدي واحد يادشده به اتهام احتكار به تعزيرات حكومتي شهرستان معرفي شد.
نامجو افزود: طي هماهنگي با تعزيرات حكومتي شهرستان مصوب شد پرونده هاي مربوط به احتكار و اختفا كالا خارج از نوبت و در اسرع وقت رسيدگي واحكام آن به صورت فوري صادر و اعمال قانون شوند.
وي اضافه كرد: افزايش نظارت ها، تشكيل كميته ويژه مبارزه با قاچاق و احتكار كالا از جمله گام هاي اساسي در برخورد با سودجويان، محتكران و تنظيم بازار كالاهاي اساسي در اين برهه از زمان خواهد بود .
وي ادامه داد: در كشف اين انبارها مردم نقش بسزايي داشته و كشف انبار يادشده برابر گزارش هاي مردمي انجام گرفته است.
وي از مردم شريف خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتكار به صورت شبانه روزي با شماره تلفن 124 بازرسي و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پيرانشهر تماس حاصل فرمايند.
به گزارش ايرنا، برخي افراد سودجو در ماه هاي اخير اقدام به احتكار كالا كرده اند كه تاكنون دهها مورد از آنها در آذربايجان غربي كشف شده است؛ شهرستان پيرانشهر در جنوب غربي آذربايجان غربي قرار دارد.
6009/7129