به گزارش ايرنا، عبدالكريم گراوند روز پنجشنبه با حضور در مركز سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت افزود: درخواستهاي به حق مردم از طريق سامانه 111 سامد با تعامل و همكاري دستگاههاي اجرايي رسيدگي و هيچ درخواستي نبايد بدون پاسخ بماند.
وي هدف از راه اندازي سامانه الكترونيكي ارتباط مردم با دولت را پيگيري درخواست ها، شكايتها، پيشنهادها، انتقادها و مطالبات مردم معرفي كرد.
گراوند تصريح كرد: سامانه «سامد» به منظور پاسخگويي سريعتر به مشكلات مردم راهاندازي شده و در اين زمينه همه مسئولان بايدجوابگوي مطالبات مردم در ابعاد گوناگون باشند.
وي يادآور شد: سامانه «سامد» سبب كاهش مراجعه حضوري مردم به دستگاه هاي اجرايي
و سرعت بخشي در رسيدگي به در خواستها ميشود.
گراوند گفت: بايد به مردم اين اعتماد داده شود كه از طريق سامانه سامد ميتوانند مشكلات خود را مطرح، پيگيري و حل كنند.
استاندار بوشهر علاوه بر بازديد از روند پاسخگويي كارشناسان مركز سامد تلفن 111 مشكلات تعدادي از شهروندان را به صورت تلفني بررسي كرد.
7212/6047/6045
بوشهر-ايرنا- استاندار بوشهر گفت: سامانه الكترونيكي ارتباط مردم با دولت (سامد) چشم بيناي نظارت بر عملكرد و فعاليتهاي دستگاههاي اجرايي در رسيدگي به مطالبات مردم است.