۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۲۴
کد خبر: 83087311
T T
۰ نفر

هوای اصفهان بارانی می شود

۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۲۴
کد خبر: 83087311
هوای اصفهان بارانی می شود

اصفهان - ایرنا - كارشناس ارشد پیش بینی اداره كل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه به استان وارد می شود.

ساناز جعفری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به بررسی نقشه های هواشناسی با ورود سامانه بارشی، در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در برخی از مناطق استان بارش های پراكنده پیش بینی می شود.
وی اظهارداشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو به نسبت ناپایدار تا سه روز آینده بر روی استان است.
كارشناس ارشد پیش بینی اداره كل هواشناسی اصفهان با بیان این كه دمای هوای فعلی اصفهان 13 درجه سانتیگراد است خاطرنشان كرد : دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 15 درجه سانتیگراد و امروز صبح (شنبه) در خُنك ترین ساعات به چهار درجه سانتیگراد رسید.
وی با بیان اینكه دمای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت اضافه كرد : دمای هوای امروز صبح اصفهان به چهار درجه سانتیگراد رسید كه نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.
جعفری ادامه داد : كاشان با 20 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و میمه با یك درجه سانتیگراد زیر صفر بعنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
كارشناس ارشد پیش بینی اداره كل هواشناسی اصفهان برای هوای این كلانشهر در روز یكشنبه، هوای قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراكنده و برای روز دوشنبه، قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و بارش پراكنده پیش بینی كرد.
7150 / 6022