۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۵۴
کد خبر: 83087782
T T
۰ نفر
شركت در راهپيمايي 13 آبان يك وظيفه همگاني است

مهاباد- ايرنا- امام جمعه بوكان با دعوت از مردم براي شركت گسترده در راهپيمايي 13 آبان گفت: شركت در اين راهپيمايي يك وظيفه ملي است كه همگان بايد در آن حضوري فعال داشته باشند.

ماموستا ملاعباس احمدي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، 13 آبان را برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي ذكر كرد و اظهار داشت: بيرون راندن مظهر استكبار جهاني توسط دانشجويان و دانش آموزان در اين روز، سيلي بزرگي به آمريكا بود.
وي اضافه كرد: ملت ايران امسال نيز مانند سال هاي گذشته با حضور پرشور خود در راهپيمايي 13 آبان، مشت محكمي بر دهان ياوه گويان و دشمنان نظام اسلامي مي زنند.
ماموستا احمدي ادامه داد: مردم ايران اسلامي با تبعيت از فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي تا زنده هستند از آرمان هاي نظام و انقلاب پشتيباني خواهند كرد.
امام جمعه بوكان گفت: 13 آبان تنها به دانش آموزان و دانشجويان اختصاص ندارد بلكه همه مردم بايد با حضور در راهپيمايي روز مبارزه با استكبار جهاني، توطئه هاي آمريكا را خنثي كنند.
وي با بيان اينكه ملت ايران بار ديگر در اين راهپيمايي، يكصدايي و اتحاد خود را در مبارزه با استكبار جهاني فرياد خواهند زد از عموم مردم خواست تا با حضور در اين مراسم، انزجار خود را از استكبار جهاني اعلام كرده و با آرمان هاي امام (ره) و شهداي انقلاب اسلامي تجديد ميثاق كنند.
به گزارش ايرنا، روز 13 آبان تسخير لانه جاسوسي آمريكا به دست دانشجويان پيرو خط امام در سال 1358 و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني و روز دانش آموز است.
7510/6185/3072