۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۱۱
کد خبر: 83093185
T T
۰ نفر
ترافیك در جاده های هراز و كندوان به سمت تهران سنگین است

ساری- ایرنا- ترافیك در مقاطع مختلف جاده هراز و كندوان به سمت تهران از ظهر امروز جمعه سنگین و نیمه سنگین شده است و با گذشت زمان بر حجم آن افزوده می شود.

مشاهدات عینی خبرنگار ایرنا حاكست كه هم اكنون ترافیك از كیلومتر 7 تا 22 جاده هراز از آمل به سمت تهران سنگین است و بیشترین تراكم خودرو از محدوده قبل از پلیس راه و نیز پارك جنگلی تا بعد از سه راهی چلاو وجود دارد.
فرمانده پلیس راه مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران در محل جاده هراز ، كندوان و سوادكوه حضور فیزیكی دارند و به دلیل حجم بالای تردد خودرو ، ترافیك در چندین منطقه جاده های هراز و كندوان سنگین است.
سرهنگ محمدرضا قدمی افزود: در حال حاضر علاوه بر ابتدای جاده هراز از آمل به سمت تهران، از پلور تا وانا و بخش هایی از شهر گزنك در كیلومتر 65 تا بعد آستانه امامزاده هاشم(ع) در كیلومتر حدود 110 نیز ترافیك نیمه سنگین است.
وی با پیش بینی افزایش تراكم ترافیكی در جاده های مازندران طی ساعات آینده، اظهار داشت: در حال حاضر بار ترافیكی كندوان از تونل كندوان تا مرزن آباد در هر 2 مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین و در محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله سنگین است.
فرمانده پلیس راه مازندران گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 امروز از چالوس به سمت كرج یك طرفه می شود.
اعمال محدودیت های ترافیكی برای جاده های مازندران با توجه به تعطیلی سالگرد رحلت پیامبر اكرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) و پیوند خوردن به تعطیلات پایان هفته از ظهر سه شنبه به اجرا گذاشته شد.
مازندران بیش از 11 هزار كیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد كه حدود چهار هزار كیلومتر آن محور اصلی است .
هراز ، سوادكوه و كندوان پرترافیك ترین محورهای مازندران هستند.
6990/1654