۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۹:۱۸
کد خبر: 83096243
T T
۰ نفر

باران ادامه دارد

۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۹:۱۸
کد خبر: 83096243
باران ادامه دارد

همدان- ايرنا- كارشناس اداره كل هواشناسي همدان گفت: بارش هاي پراكنده كه از هفته پيش در همدان آغاز شده است، تا اوايل هفته آينده ادامه دارد.

محمد حسن باقري شكيب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به خروجي مدل هاي پيش بيني، آسمان استان همدان در 24 ساعت آينده نيمه ابري تا تمام ابري، در برخي ساعات افزايش ابر و بارش به صورت باران پيش بيني مي شود.
وي بيان كرد: با ورود ابرهاي بارشي به استان، از روز دوشنبه بعداز ظهر هواي همدان به صورت موقت باراني پيش بيني مي شود و اين روند تا اوايل هفته آينده ادامه مي يابد و تغيير دماي محسوس نداريم.
باقري شكيب اظهار داشت: كمينه دماي هواي همدان در ساعت گذشته 6 درجه سانتيگراد بالاي صفر و بيشينه دماي اين شهر 14 درجه سانتيگراد بالاي صفر گزارش شده است.
كارشناس اداره كل هواشناسي همدان افزود: نهاوند با 17درجه سانتيگراد بالاي صفر گرمترين و بهار با سه درجه سانتيگراد بالاي صفر به عنوان سرد ترين شهرهاي استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده اند.
آب و هواي استان همدان در نتيجه وجود كوه هاي مرتفع، رودخانه ها و پستي و بلندي هاي زياد به شدت متغير است و زمستان هاي سرد، پر برف و باران و تابستان هاي معتدل دارد.
9904/2090