۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۰۵
کد خبر: 83099840
T T
۰ نفر
آمادگي كامل براي برگزاري مسابقات وزنه برداري كشور را داريم

اهواز - ايرنا - رييس هيات وزنه برداري خوزستان گفت: آمادگي كامل براي برگزاري مسابقات وزنه برداري قهرماني كشور را داريم و سعي مي كنيم اين رقابت ها را در كيفيت بهتري نسبت به پارسال برگزار كنيم.

سيد عليرضا قريشي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: خوزستان قطب وزنه برداري كشور است و در چند سال گذشته با نظر فدراسيون، ميزباني مسابقات بزرگسالان قهرماني كشور (انتخابي تيم ملي) به خوزستان داده شد و ما سعي كرديم اين رقابت ها را به لحاظ كيفي در سطح بالايي برگزار كنيم.
وي با بيان اينكه رقابت هاي وزنه برداري قهرماني كشور از يكم تا پنجم آذر امسال در شهرستان اميديه برگزار مي شود گفت: مسئولان شهرستان اميديه اقدامات لازم براي برگزاري هر چه بهتر اين رقابت ها را انجام داده و تلاش داريم تا خوزستان نيز با يك تيم قوي در اين مسابقات شركت كند.

** وزنه برداري بين المللي جام فجر براي سومين سال متوالي در اهواز
قريشي در خصوص رقابت اي بين المللي جام فجر گفت: اين مسابقات براي سومين سال متوالي از روز 20 تا 25 بهمن‌ با حضور وزنه ‌برداران ايراني و خارجي در اهواز برگزار خواهد شد.
وي افزود: با رايزني به عمل آمده از سوي فدراسيون قرار است كه تيم هاي شركت كننده با نفرات اصلي در اين رقابت ها حاضر شوند؛ همچنين تيم ملي كشورمان با تركيبي از بازيكنان جوان و بزرگسال در اين مسابقات حاضر مي شود.
وي به برگزاري جشنواره وزنه‌ برداري نونهالان خوزستان با حضور استاندار و رييس فدراسيون وزنه ‌برداري در اهواز اشاره كرد و گفت: اين رقابت‌ ها، 25 آبان ‌در اهواز برگزار خواهد شد و هدف از آن توسعه و شناسايي اين رشته در بين نسل جديد است.
رييس هيات وزنه برداري خوزستان در خصوص وضعيت سيد ايوب موسوي وزنه برداري ملي پوش خوزستاني افزود: وي به تازگي از مصدوميت رهايي پيدا كرده و تمرينات خود را شروع كرده است. موسوي پيش از بازي هاي آسيايي جاكارتا از ناحيه زانو به شدت آسيب ديد كه با استراحت چند ماهه آسيب ديدگي او برطرف شده است.
وي در خصوص توسعه اين رشته در بين بانوان خوزستان گفت: وزنه برداري در بين بانوان خوزستان رشد قابل ملاحظه اي داشته و در 2 ماه گذشته بانوان علاقه مندي جذب اين رشته شدند و هم اكنون بيش از 40 وزنه بردار خانم در رده سني نوجوانان تا بزرگسالان در حال فعاليت هستند.
9879/ 6037