۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۷:۴۹
کد خبر: 83103246
T T
۰ نفر
رسانه ها و فضاي مجازي در گناباد دچار بهم ريختگي است

گناباد- ايرنا- فرماندار گناباد با انتقاد از بهم ريختگي در عرصه رسانه ها و فضاي مجازي اين شهرستان خواستار توجه بيشتر مسئولان و دست اندركاران ذيربط به انسجام بخشي و نظارت بر اين حوزه شد.

حامد قرباني شنبه شب در نشست شوراي فرهنگ عمومي گناباد افزود: خلاءهاي قانوني موجب شده برخي اشخاص در فضاي مجازي اين شهرستان عمكرد مسئولان و دولتمردان را زير سئوال ببرند و سياهنمايي كنند.
وي ادامه داد: از نقد هراسي نداريم ولي انتقاد بايد سازنده و اثربخش باشد. تضعيف عمكرد مسئولان و دولت كاهش اعتماد عمومي نسبت به دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي را به دنبال دارد لذا نتيجه نهايي فعاليت رسانه ها بايد ايجاد اميد و نشاط در جامعه باشد.
فرماندار گناباد گفت: سياه نمايي نسبت به عملكرد مسئولان و دولت را در گناباد به هيچ عنوان نمي پذيريم. از پليس فتا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گناباد مي خواهيم به صورت جدي اين مسائل را پيگيري كنند و به افراد تذكر دهند.
وي همچنين به برنامه ريزي برگزاري كنسرت حميد عسكري در آستانه ايام سالروز ولادت پيامبر گرامي اسلام در گناباد اشاره و بيان كرد: با شادي و نشاط مردم موافقيم ولي نشاط بايد مشروع و متناسب با فرهنگ مذهبي اين شهر برگزار شده و نبايد اين برنامه به عرصه اي براي حضور و تاخت و تاز برخي افراد معلوم الحال تبديل شود.
قرباني افزود: كنسرت يك برنامه فرهنگي است و مسائل مرتبط با آن ربطي به شوراي تامين ندارد لذا بايد در شوراي فرهنگ عمومي بررسي شود.
امام جمعه گناباد هم در اين نشست به سياهنمايي نسبت به مسائل ديني وعملكرد مسئولان در فضاي مجازي اشاره و بيان كرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و پليس فتا بايد به افرادي كه دست به اين اقدامات مي زنند تذكر قاطع بدهند.
حجت الاسلام حسن صادقي نسب افزود: براي جلوگيري از هرگونه مشكلات احتمالي، برگزاري كنسرت بايد با مديريت و نظارت كامل شوراهاي تامين و شوراي فرهنگ عمومي برگزار شوند.
گناباد در فاصله 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
2095/1858