۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۲۲:۴۷
کد خبر: 83107292
T T
۰ نفر
آمريكا با تحريم غذا و دارو مردم ايران را نشانه گرفته است

سمنان- ايرنا- رئيس جمعيت هلال احمر كشور گفت: آمريكا با اعمال رويكرد خصمانه و تحريم هاي مختلف از جمله غذا و دارو مردم ايران اسلامي را براي ضربه زدن نشانه گرفته است.

به گزارش ايرنا، علي اصغر پيوندي شامگاه سه شنبه در آيين اختتاميه المپياد ورزشي كاركنان و اعضاي جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در سالن هلال شهر سمنان افزود: دشمن با تحريم غذا و دارو مردم ايران را هدف قرار داده است و مسئولان با بسيج كردن تمام نيروها و امكانات درصدد رفع مشكلات و گرفتاري هاي مردم و خنثي سازي توطئه هاي استكبار جهاني هستند.
رئيس جمعيت هلال احمر كشور گفت: دشمنان تنها در اين مقطع دست به تحريم اقتصادي ملت ايران نزدند، تحريم ايران اسلامي قدمتي 40 ساله دارد.
وي خاطرنشان كرد: جمعيت هلال احمر با مجاهدت و جانفشاني در دهه هاي اخير اعتبار بسيار مطلوبي در بين مردم پيدا كرده است و خدمات اين جمعيت به آحاد جامعه رضايت بخش و ارزنده است.
وي خاطرنشان كرد: 95 سال از تاسيس جمعيت هلال احمر در كشور مي گذرد و حفظ كرامت و شخصيت انسان در تمام ابعاد زندگي يكي از اهداف اين نهاد ارزشي است.
وي ادامه داد: دومين هدف مهم جمعيت هلال احمر كشور ارتقاء سلامت در جامعه است و اين جمعيت براي افزايش نشاط اجتماعي و سلامت جمعي در ايران اسلامي تلاش مي كند.
رئيس جمعيت هلال احمر كشور اضافه كرد: افزايش توان بخشي و ارتقاء سلامت در جامعه از اهداف مهم و غيرقابل انكار جمعيت هلال احمر كشور است و كاهش درد انسان ها بدون در نظر گرفتن دين، جناح و قوميت سرلوحه وظايف هلال احمر است.
پيوندي تصريح كرد: ترويج روحيه و منش هلال احمر در بدنه جامعه بيش از پيش در جامعه نهادينه شود و اين جمعيت در ايام حج، جوادثي مانند سيل، طوفان، زلزله، سقوط هواپيما و دهها رويداد انساني و طبيعي و در زمان بحران به مردم كمك مي كند.
وي گفت: هلال احمر بايد در افزايش نشاط اجتماعي در جامعه نقش آفريني كند و همه مسئولان براي سرزنده نگه داشتن مردم تلاش كنند.
پيوندي رئيس جمعيت هلال احمر كشور به منظور افتتاح چند طرح عمراني و حضور در نشست شوراي معاونان و هيات مديره جمعيت هلال احمر طي 2 روز به استان سمنان سفر كرده است.
7339/6103