۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۶
کد خبر: 83108942
T T
۰ نفر
خاطره رزمندگان بسیجی مهریز چاپ و منتشر شود

یزد - ایرنا - امام جمعه مهریز گفت: خاطره رزمندگان بسیجی این شهرستان در دوران دفاع مقدس جمع آوری، تدوین و برای ترویج فرهنگ بسیجی در بین نسل جوان توزیع شود كه خیلی اثر بخش خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی چهارشنبه شب در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت با بیان اینكه هنوز نسل جوان به صورت كامل در جریان رخدادهای دفاع مقدس قرار ندارد، افزود: از راه های مهم ترویج فرهنگ بسیجی، چاپ و انتشار خاطره است.
وی ادامه داد: تبیین نقش بسیجیان در دفاع مقدس و فعالیت مردم شهرستان در بخش های مختلف باید تهیه و برای آگاهی همگان و به خصوص جوانان متتشر شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار داشت: آنچه انقلاب و نظام را همانند سال های گذشته در برابر توطئه های مخالفان حفظ می كند، ترویج روحیه و فرهنگ بسیجی است كه نباید از آن غفلت كرد.
محی الدینی تصریح كرد: باید با انجام برنامه های فرهنگی و بصیرتی مردم و دانش آموزان را در جریان ثمره انقلاب و توطئه های دشمنان به خصوص تهدید نرم قرار داد.
همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: 25 هزار نفر در این شهرستان در 200 پایگاه مقاومت سازماندهی و فعالیت دارند.
سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: مسجد محوری و برنامه های معرفتی و بصیرتی جزو برنامه های مهمی است كه توسط بسیج با همكاری دستگاه های اجرایی انجام می شود.
وی خاطر نشان كرد: 150 برنامه تا پایان هفته بسیج در بخش های فرهنگی، محرومیت زدایی، ورزشی و هنری پیش بینی شد كه توسط پایگاه های مقاومت و نواحی انجام می شود.
هفته بسیج از 29 آبان آغاز شد.
مركز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 كیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/