۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۳
کد خبر: 83111191
T T
۰ نفر
10گروه شهرداري ياسوج دربارندگيهاي اخيرخدمات رساني مي كند

ياسوج- ايرنا- شهردار ياسوج گفت: گروه هاي عملياتي شهرداري ياسوج در قالب 10 تيم با هدف ارائه خدمات لازم در بارندگي هاي اخير بصورت شبانه روزي در اين شهر فعاليت مي كنند.

نستهن مقدم روز شنبه در گفت و گو با حبرنگار ايرنا اظهار داشت: همزمان با شروع بارندگي در شهر ياسوج ستاد بحران شهرداري در اماده باش كامل بسر مي برد و تيم هاي حوادث شهرداري ياسوج با تمام توان، ظرفيت انساني و تجهيزاتي، خدمات رساني خود را آغاز كرده اند.
وي افزود: با توجه به شدت و حجم بارندگي و همچنين عدم كشش ظرفيتي كانال هاي انتقال آب و توپوگرافي شهري آبگرفتگي در نقاط مختلف شهر ياسوج گزارش شده و برخي نقاط آن از جمله محدوده پل سوم، اكبرآباد و شرف آبادها با مشكل مواجه اند.
مقدم بيان كرد: پيش از شروع بارندگي ها لايروبي، بازسازي مسير و ترميم پل ها و جداول صورت گرفت و نقاط حادثه خيز شناسايي شدند.
وي تصريح كرد: مشكلاتي از جمله ضعف در طراحي جداول و معابر كه مربوط به سال هاي گذشته بوده باعث ورود آب به برخي معابر و منازل شده و امكان تردد عابران و خودروها را با مشكل همراه كرده است.
شهردار ياسوج عنوان كرد: نياز است كه دستگاه ها براي همكاري با شهرداري در راستاي مناسب سازي تردد در معابر و مديريت بارندگي ها همكاري كنند.
وي ابراز داشت: بيش از 65 مورد اقدام عملياتي و امدادرساني در بارندگي قبلي از سوي تيم هاي عملياتي شهرداري و آتش نشاني ياسوج انجام شد.
مقدم افزود: هم اينك با شروع بارندگي ها 10تيم عملياتي شهرداري ياسوج به صورت سه شيفت در حال خدمت رساني به شهروندان هستند.
وي تصريح كرد: شهروندان مي توانند با سامانه هاي 137 و 125 و همچنين تلفن ارتباطي 33344406 با پيش شماره 074 مشكلات ناشي از بارندگي را براي پيگيري و اقدام به شهرداري ياسوج گزارش كنند.
براساس اعلام اداره كل هواشناسي كهگيلويه و بويراحمد در پي فعاليت سامانه بارشي اخير استان بيش از 55 ميلي متر باران در شهر ياسوج مركز استان باريده است.
9868/1662