۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۸
کد خبر: 83117622
T T
۰ نفر
صدای شكستن استخوان های لیبرالیسم به گوش می رسد

كرمان - ایرنا - خطیب جمعه كرمان با بیان اینكه صدای شكستن استخوان های لیبرالیسم به گوش می رسد گفت: حتی در مركز كشور فرانسه كه مروج حقوق بشر بود به اعتراضات، مشت آهنین نشان می دهند و این هشداری برای نسل جوان است كه فریب تبلیغات زندگی در خارج از كشور را نخورند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد شیخ بهایی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر كرمان با اشاره به تحریم های آمریكا افزود: آمریكا كه مدعی پیمان و قانون بود اكنون در راس قانون شكنی قرار گرفته و دوستان خود را تبدیل به دشمن كرده است.
وی با اشاره به اینكه آمریكا ملت ایران را تروریسم خوانده است اظهار داشت: باید از آمریكا و اروپا قطع امید كرد زیرا اگر ما به وعده های دروغین آنها دل نبسته بودیم انرژی هسته ای را همانند موفقیت های دیگر در این كشور به رشد رسانده بودیم.
خطیب جمعه كرمان با تاكید بر اینكه آمریكا نشان داده به دنبال منافعی از نوع سرمایه داران، زرپرستان و زورگویان است خاطرنشان كرد: زمانی سعودی ها را گاو شیرده خطاب می كند به این معنی است كه این كشور باید به آمریكا منفعت برساند و به هر كشوری می خواهد شاخ بزند.
حجت الاسلام شیخ بهایی با اشاره به موفقیت ناو نیروی دریایی بیان داشت: ناو نیروی دریایی به دست نیروی های بومی این مرز و بوم ساخته شد كه بیانگر این است اگر به نیروی داخلی و فكر ایرانی تكیه كنیم و مسئولان نیز به جوانان اعتماد كنند می توانیم خودكفا شویم.
وی با اشاره به اینكه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جنگ نرم، تهاجم دشمن و پیروزی ما در مقابل تهاجم دشمن تاكید دارند گفت: جوانان ما در فشارهای اقتصادی و فرهنگی دشمن رشد كرده اند كه این یك پیروزی است.
امام جمعه موقت كرمان همچنین با اشاره به انتصاب استاندار كرمان تصریح كرد: امیدواریم استاندار جدید كرمان با تكیه بر نیروهای جوان، فعالیت و از طرح و ابتكارات آنها استفاده كند.
وی با اشاره به فشارهای اقتصادی وارد شده به مردم گفت: مسئولان امر باید برای بهبود شرایط اقتصادی فكر اساسی بكنند.
خظیب جمعه كرمان ادامه داد: ارائه بسته حمایتی كافی نیست و زمانی كه ارز و طلا در سراشیبی سقوط قرار می گیرد باید قیمت های كالا نیز كاهش یابد كه این مهم رسیدگی و نظارت بیشتر را می طلبد.
حجت الاسلام شیخ بهایی با بیان اینكه ایجاد اشتغالزایی فقط با واگذاری تسهیلات به جوانان محقق نمی شود خاطرنشان كرد: افرادی كه تسهیلات بانكی دریافت می كنند و بعد در نوسانات اقتصادی قرار می گیرند همان وام بلای جان آنها می شود لذا باید زنجیره ای از آموزش، جلوگیری از واردات، صادرات بی رویه و قاچاق استمرار داشته باشد.
وی به سبك صحیح زندگی اسلامی تاكید كرد و گفت: معضلات اجتماعی زندگی یك اجتماع را به خطر می اندازد لذا همه باید برای پیشگیری از معضلات اجتماعی تلاش كنند.
خطیب جمعه كرمان با اشاره به پیام رسان های خارجی اظهار داشت: مسئولان باید از پیام رسان های داخلی حمایت كنند و ارتباط با پیام رسان های غربی را قطع كنند.
3029/9895