۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۸:۲۶
کد خبر: 83127495
T T
۰ نفر
148 دختر ايرانشهري به مناطق عملياتي دفاع مقدس اعزام شدند

زاهدان - ايرنا - فرمانده سپاه ايرانشهر در جنوب سيستان و بلوچستان گفت: 148 دانش آموز دختر اين شهرستان در قالب كاروان راهيان نور به مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

سرهنگ حسين پودينه روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين كاروان با چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملياتي اعزام شده و تعدادي از رزمندگان دوران دفاع مقدس اين شهرستان به عنوان راوي، مربي و سرپرست دانش آموزان را در طول بازديد همراهي مي كنند.
وي با بيان اينكه اردوهاي راهيان نور نقش مهمي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در ميان اقشار مختلف مردم بويژه جوانان دارد، افزود: آشنايي با رشادت ها و ايثارگري هاي رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحميلي، بازخواني وصيت نامه ها، خاطرات شهدا و چگونگي انجام عمليات هاي اين دوران و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلي اعزام كاروان هاي راهيان نور است.
فرمانده سپاه ايرانشهر گفت: اين نخستين كاروان اعزامي در سال 97 به مناطق عملياتي است و تا پايان اسفند ماه امسال با برنامه‌­ريزي­‌هاي صورت گرفته اعزام‌­هاي بيشتري در سطح اين شهرستان داريم.
وي تصريح كرد: در اين اردوي پنج روزه دانش آموزان ضمن حضور در مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس، از يادمان هاي شهداي شلمچه، هويزه، دهلاويه و اروند كنار ديدن مي كنند.
7314**3213