۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸
کد خبر: 83127867
T T
۰ نفر
نظامیان رژیم صهیونیستی به كرانه باختری یورش بردند

تهران - ایرنا - نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف كرانه باختری، شماری از فلسطینیان را دستگیر كردند.

به گزارش شبكه خبری 'فلسطین الیوم'، نظامیان صهیونیست صبح امروز (یكشنبه) با یورش به اردوگاه 'بلاطه' در شرق نابلس
یك تن و با حمله به اردوگاهی در شرق این شهر سه فلسطینی دیگر را دستگیر كردند.
گشتی های رژیم صهیونیستی با حمله به شهرك های 'سالم' در شرق نابلس ، 'عصیره القبلیه' و 'اللبن' در جنوب این شهر ، منطقه 'سده الفحص' در شهر 'الخلیل' و شهرك 'عزون' در شرق 'قلقیلیه' و منطقه 'الكركفه' در 'بیت لحم' شمار زیادی فلسطینی را دستگیر كردند .
فلسطین الیوم از تعداد دقیق فلسطینیهای بازداشت شده امروز توسط نظامیان صهیونیست گزارشی منتشر نكرده است .
ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین ماه متوالی همچنان در حال ماموریت یافتن 'اشرف نعالوه' مجری عملیات در 'بركان' در منطقه 'سلفیت' در شمال كرانه باختری است كه در آن دو شهرك نشین صهیونیست كشته و سومی زخمی شده است.
نعالوه كه زادگاهش در روستای 'شویكه' در شهر طولكرم است تاكنون توانسته از دید نظامیان صهیونیستی مخفی باشد، به رغم اینكه ارتش اشغالگر مدعی است كه دستگیری وی طی چند ساعت صورت می گیرد، اما تاكنون در این امر شكست خورده و نگران است نعالوه با اسلحه تیربار كه در اختیار دارد، یك عملیات شهادت طلبانه دیگر انجام دهد.
نظامیان رژیم صهیونیستی هر روز به بهانه ایی جدید به شهرها و مناطق مسكونی فلسطین یورش می برد تا رد پایی از نعالوه به دست آورد.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی پس از ابراز ناتوانی نسبت در دستگیری نعالوه، وی را 'شبح' توصیف كرده و اقدام به اعزام دو گردان به كرانه باختری و اعلام آماده باش كامل در این منطقه نمود.
خاورم** 1453**1651