۴ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۴۳
کد خبر: 83147048
T T
۰ نفر
شركت هاي دانش بنيان و صنعت 5 قرارداد همكاري امضا كردند

تهران – ايرنا - در دومين همايش مديران ارتباط با صنعت دانشگاهها، پنج قرارداد همكاري شركت هاي دانش بنيان و بخش صنعت با حضور وزير علوم به امضاء رسيد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار گروه دانشگاه ايرنا، با انعقاد قرارداد ميان معاونت پژوهش و فناوري وزارت علوم و معاونت سياستگذاري فناوري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري از ثبت پتنت شركت هاي دانش بنيان حمايت مالي مي شود.
در آيين امضاي قراردادهاي دانش بنيان، قرارداد احياي مرحله‌اي تالاب انزلي به روش زيست پالايي تسريع يافته و افزايش حجم آبگيري، ميان شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان و سازمان حفاظت محيط زيست با اعتبار بالغ بر 800 ميليارد ريال به امضا رسيد.
در ادامه اين برنامه، قرارداد طراحي، ساخت و بهره‌برداري از دمو پلنت غشايي براي استحصال دي اكسيد كربن از گاز دودكش، ميان شركت دانش بنيان گاز كربنيك شهركرد و پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي با مبلغ 101 ميليارد و 56 ميليون ريال به امضا رسيد.
با انعقاد قرارداد ساخت و نصب و راه‌اندازي يك دستگاه سامانه بازرسي كاميوني مدل سيار به همراه ارائه خدمات گارانتي ميان شركت سامانه گر امين و شركت سيار صنعت سپاهان، با استفاده از اين دستگاه بومي به انجام امور گمرگ و مرزباني كمك خواهد شد.
انعقاد قرارداد توليد انواع مركب‌هاي پرينتر و پلاترهاي جوهرافشان با استفاده از مواد معدني، گياهي و فناوري نانو از ديگر قراردادهايي بود كه با حضور وزير علوم به امضا رسيد و با انعقاد اين قرارداد ميان شركت نانو رنگ افشان و شركت تجهيز گاما مستقر در پارك علم و فناوري زنجان، ايران به جمع پنج كشور توليدكننده مركب پرينتر و پلاترهاي جوهرافشان خواهد پيوست.
9492 ** 1200