۷ دی ۱۳۹۷، ۲۲:۵۷
کد خبر: 83150507
T T
۰ نفر
توقف طرح تقاطع غیرهمسطح شوش باعث اعتراض برخی شهروندان شد

دزفول - ایرنا - حدود 50 نفر از شهروندان شوش در جریان بازدید معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از طرح تقاطع غیر همسطح ورودی این شهر مراتب اعتراض خود را نسبت به توقف این طرح اعلام كردند.

به گزارش ایرنا اعتراض شهروندان شوشی در محل اجرای طرح برای دقایقی موجب ترافیك در این بخش از جاده ترانزیتی جنوب به شمال كشور شد.
این شهروندان مهمترین دغدغه خود را مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی در این محور اعلام كردند و نسبت به توقف طرح اعتراض داشتند.
به گزارش ایرنا معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور شامگاه جمعه از طرح تقاطع غیرهمسطح شوش كه اخیرا جنجال زیادی برپا كرده است، دیدن كرد.
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به دلیل نداشتن مجوز میراث فرهنگی برای اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح در ورودی شهر شوش این طرح را متوقف كرده است.
جاده ترانزیتی جنوب به شمال كشور از بخشی از شهر تاریخی شوش عبور می كند كه در سال های اخیر پل ورودی شهر تخریب و قرار شد یك زیرگذر در محل پل قبلی احداث شود.
تصاویری از عملیات گودبرداری طرح تقاطع غیرهمسطح ورودی شوش در فضای مجزای منتشر شده كه در آنها تكه هایی از كوزه و سفال دیده می شود؛ این تصاویر اعتراض كاربران فضای مجازی و مسئولان میراث فرهنگی را به همراه داشت كه در نهایت به سفر معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شوش و بازدید از این طرح منجر شد.
7280/3022