۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۴۴
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85227989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: موانع احداث تقاطع غیرهمسطح نظام مافی شوش برداشته می‌شود

دزفول - ایرنا - سرپرست فرمانداری شوش گفت: تقاطع غیرهمسطح نظام مافی پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم سال‌ها نیمه کاره رها شده بود که با فعال شدن دوباره این طرح، رفع موانع تکمیل آن به عنوان اولویت دنبال می‌شود.

حسن حویزه روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه طرح احداث روگذر نظام مافی شوش از سال ۸۹ آغاز و به دلایلی متوقف شد، افزود: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت قرار گرفت که یکی از این طرح‌ها تقاطع غیرهمسطح نظام مافی شوش است.
وی ادامه داد: پیگیری‌های فراوان مسوولان شهرستان شوش سرانجام موجب تخصیص ردیف اعتباری برای این طرح و فعال شدن دوباره آن از سال گذشته شد که با توجه به تاخیر ۱۲ ساله در احداث این طرح رفع موانع پیش پای احداث این طرح شاخص و بهره برداری از آن براساس زمان بندی اعلام شده به صورت اولویت دنبال می‌شود.
سرپرست فرمانداری شوش بیان کرد: تقاطع غیرهمسطح نظام مافی در ایمن سازی تردد در محدوده بیمارستان نظام مافی شوش نقش کلیدی دارد ضمن اینکه این طرح به دلیل واقع شدن در مسیر جاده تزانزیتی شوش اهواز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه این تقاطع غیرهمسطح شرق و غرب شهر شوش را به هم متصل می‌کند، افزود: قرار است این طرح با اعتباری افزون بر یک هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال طی ۱۸ ماه تکمیل شود.
حویزه تاکید کرد: عزم دولت سیزدهم محرومیت زدایی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام است و با توجه به گره گشایی از این طرح پس از سالها وقفه، انتظار می‌رود تمام دستگاه‌های اجرایی شوش برای تکمیل هرچه سریعتر این طرح عمرانی شاخص به طور جدی با متولیان اجرای این طرح همکاری کنند.
به گزارش ایرنا، براساس ابلاغیه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، شرکت ماشین سازی اراک (با نماد بورسی فاراک) برنده احداث تقاطع غیرهمسطح نظام مافی شوش شد. مبلغ پروژه یکهزار و 620 میلیارد ریال، محل اجرای پروژه شهرستان شوش و مدت اجرا ۱۸ ماه است.
محمد کعب عمیر آبان ماه سال گذشته دلیل توقف طرح پل نظام مافی شهرستان شوش را مخالفت میراث فرهنگی با اجرای این طرح اعلام کرده و گفته بود که با پیگیری‌های مستمر مجوز اجرای این طرح از وزارت میراث فرهنگی کشور اخذ شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha