۹ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶
کد خبر: 83152332
T T
۰ نفر

مراسم حماسه نهم دی در گناباد برگزار شد

۹ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۵۶
کد خبر: 83152332
مراسم حماسه نهم دی در گناباد برگزار شد

گناباد- ایرنا- مراسم حماسه نهم دی 'روز بصیرت و میثاق امت با ولایت' با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم روز یكشنبه در مصلای امام خمینی(ره) گناباد برگزار شد.

امام جمعه موقت گناباد در این مراسم گفت: عامل مقابله با سیاستهای خصمانه و تحریمهای دشمنان تهدیدزدایی در بخشهای مختلف است. در صنایع دفاعی كه بطور مستقیم با مدیریت و هدایت رهبر معظم انقلاب و فرمانده كل قوا اداره می شود با تهدیدزدایی، اتكا به تواناییهای متخصصان و ظرفیتهای داخلی به آمادگی بالایی دست یافته ایم بطوری كه دشمنان و ایادی سرسپرده آنها جرات تعدی به سرحدات ایران را ندارند.
حجت الاسلام حسین اسلامی افزود: مسئولان باید در سایر عرصه ها نیز با مدیریت انقلابی، جهادی و توجه به راهبردهای اساسی اقتصاد مقاومتی با تهدیدزدایی و اتكا به ظرفیتهای داخلی، تحریمهای اقتصادی دشمنان را بی اثر كنند.
وی ادامه داد: دوران اصولگرایی و اصلاح طلبی در كشور به اتمام رسیده زیرا هم اینك ساختار سیاست ایران را جریانهای انقلابی، ضدانقلابی و غیرانقلابی تشكیل می دهند. مسئولان باید با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از ظرفیتهای موجود برای رشد و توسعه اقتصادی بهره گیرند و با توجه به تاكیدات رهبری هركس دم از مذكره با آمریكا بزند خباثت و خیانت به كشور انجام داده است.
امام جمعه موقت گناباد گفت: برخی اشخاص كه ساده لوح و یا خود در فتنه 88 شریك بودند این فتنه را یك اتفاق ساده قلمداد می كنند در حالی كه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب از سالها قبل برای این فتنه برنامه ریزی شده بود و ابطال انتخابات تنها یك هدف فتنه گران بود و آنان به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بودند.
وی افزود: طراحان فتنه 88 خواص را كه نقطه اتصال میان مردم و رهبر معظم انقلاب بودند زدند بطوری كه بیشتر خواص در جریان آن فتنه خود را كنار كشیدند اما مردم با حضور گسترده در صحنه با رهبری هماهنگ شدند و دشمنان كه نتوانستند به اهداف خود در این فتنه دست یابند با جنگ اقتصادی تمام عیار و افزایش تحریمها سعی می كنند نارضایتی در جامعه ایجاد كنند.
مركز شهرستان 88 هزار نفری گناباد در فاصله 287 كیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/1858